Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@13:10:54 GMT

کلنگ‌زنی ساخت 80 واحد مسکن محرومان جدید در نکا

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۲۴۷

کلنگ‌زنی ساخت 80 واحد مسکن محرومان جدید در نکا

مراسم افتتاح 10 واحد مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به همراه کلنگ‌زنی 80 واحد مسکن محروم جدید به همت بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان به صورت همزمان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان نکا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مجیدرضا شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا عصر امروز در آیین افتتاح همزمان ۱۰ واحد مسکن مددجویان، یادمان شهدا و دو پایگاه مقاومت به مناسبت هفته بسیج با همکاری کمیته امداد و بهزیستی در روستای قلعه‌سر از بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: ساخت خانه محرومان برای افراد آسیب‌دیده و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ازجمله مأموریت‌های تعریف شده برای مجموعه سپاه و بسیج به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در همین راستا ۳۹ واحد مددجویی از سوی کمیته امداد به بسیج سازندگی سپاه نکا واگذار شده که ۳۵ مورد آن طبق تعهد قبلی به اتمام رسیده و چهار مورد باقی مانده تا دهه فجر امسال به پایان خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان تعهدات با بهزیستی برای خانه محرومان، خاطرنشان کرد: پنج مورد تعهد نیز با بهزیستی به عمل آمده بود که امروز مورد افتتاح قرار گرفته است.

این مسئول تعامل شکل گرفته را رسم مبارکی خواند و اضافه کرد: پایه این برنامه‌ها بخشی به صورت وام از سوی کمیته امداد و بهزیستی به این افرد تعلق گرفته و بخشی نیز از سوی خیرین محلی و شهرستانی بوده که در کنار آن خدمات گروه‌های جهادی نیز سبب به نتیجه رسیدن فعالیت‌ها در این زمینه می‌شود.

وی گفت: همه این فعالیت‌ها بدین منظور است تا کمکی برای مردم باشیم تا اندکی از میزان اندوه خانواده‌های نیازمند کاسته و با هم‌افزایی‌هایی که شکل می‌گیرد سبب امید و دلگرمی میان این افراد شویم.

شعبانی همچنین در ادامه و آیین کلنگ‌زنی ساخت خانه‌های محروم جدید در این شهرستان از توافق میان سپاه کربلا مازندران و کمیته امداد استان به منظور ساخت یک هزار واحد خانه محروم جدید خبر داد و تصریح کرد: از این میان ۸۰ باب منزل سهمیه شهرستان نکا قرار گرفته تا با تعامل میان کمیته امداد و سپاه و بسیج در این شهرستان عملیاتی شود.

وی افزود: هزینه و اجرای ساخت این منازل با وام و کمک‌های بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و آورده خیرین بسیج سازندگی و تلاش گروه‌های جهادی تأمین و در سریعترین زمان ممکن عملیات ساخت اجرایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان افزایش چشمگیر هزینه‌های ساخت منزل، اذعان کرد: با همه گرانی‌ها و سختی‌ها باید همت‌ها و اراده‌ها را پای کار بیاوریم تا این عزیزان هرچه سریعتر با ساخت منازل بر سر زندگی خود در خانه جدید بروند.

وی در پایان گفت: از سال ۹۵ که مأموریت ساخت خانه‌های محرومان به بسیج سازندگی سپاه نکا واگذار شد تا کنون حدود ۸۰ خانه محروم ساخته شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد و بهزیستی بسیج سازندگی خانه محروم واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش «تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳» که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی‌بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، در فروردین‌ماه امسال، تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران به ۱.۵ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۷۵.۶ و ۱۴.۲ درصد کاهش نشان می‌دهد. متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶.۳ میلیون ریال بود که حاکی از افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به ماه قبل است.

حجم معاملات مسکن در شهر تهران نصف شد!

بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ حاکی از آن است که از مجموع ۱۵۰۸ واحد مسکونی معامله شده، واحدهای تا ۵ سال ساخت با سهم ۳۰.۱ درصد، بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. سهم مذکور در مقایسه با فروردین‌ماه سال قبل حدود ۱.۷ واحد درصد افزایش یافته است.

افزایش ۲۲.۹ درصدی مسکن نسبت به مشابه سال قبل

در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶.۳ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۰.۲ و ۲۲.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله‌شده معادل ۱۵۰۴.۲ میلیون ریال به منطقه ۱ و کمترین آن با ۴۲۳.۶ میلیون ریال به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.

کد خبر 6099594 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت