Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان با بیان اینکه "خیلی از قهرمانان اندیمشک با مشکل بیکاری دست به گریبانند"، گفت: با دستور وزیر کشور و حمایت مسئولان اداره کار اندیمشک قرار است بزودی در پتروشیمی مشغول به کار شوم.

محسن مدهنی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سرانجام بحث اشتغال به کارش پس از انتشار خبر دستفروشی او در اندیمشک، اظهار کرد: با دستور رحمانی فضلی وزیر کشور روز گذشته (پنجشنبه) به اداره کار اندیمشک رفتم و قرار است در یک واحد پتروشیمی در خوزستان مشغول به کار شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی با وزیر کشور نیز تلفنی صحبت کردم و واقعا پیگیر کار من بود. جا دارد از او، مسئولان اداره کار اندیمشک و مردم عزیزمان که طی چند روز گذشته به بنده لطف داشتند صمیمانه قدردانی کنم. در این مدت از میان مسئولان شهری و استانی فقط رییس اداره کار اندیمشک و فرمانده سپاه اندیمشک پیگیر کار من بودند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان، افزود: امیدوارم از این پس با فراغ بال، در کشتی به افتخارات بیشتری برسم، مطمئن باشید تا وقتی که بارها پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درنیاورم از کشتی کنار نمی‌روم. 

وی درباره انتشار فیلم دستفروشی‌اش که طی روزهای گذشته خبرساز شده بود، خاطرنشان کرد: واقعا به ته خط رسیده بودم و از این بی‌توجهی‌ها خسته شده بودم. خیلی از قهرمانان دیگر در اندیمشک بیکار هستند و هیچ توجهی به آن‌ها نمی‌شود، مثلا مهدی هدایی با مدرک دکترا با وجود اینکه متاهل است، هیچ شغلی ندارد، سیامک قیطاسی مربی من سال ها برای کشتی ایران زحمت می کشد اما حتی بیمه هم ندارد و یا آرمان علیزاده که از نبود شغل مجبور است در زمین های کشاورزی کارگری کند. امیدوارم با توجه بیشتر مسئولان مشکلات قهرمانان ما به حداقل برسد.

قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان ادامه داد: پدر من با دو تا ۳ میلیون حقوق مستمری سعی کرده با همه مشکلات در این سال ها از من حمایت کند، اکثر قهرمانان ما با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

مدهنی افزود: واقعا قهرمانان ما توقع زیادی از مسئولان ندارند و فقط یک شغل آبرومند می خواهند و انتظار دارند بیشتر از این ها مورد توجه قرار گیرند. مسئولان ورزش اندیمشک توجهی به کشتی گیران ندارند و با این وضعیت اگر چاره ای نشود دیگر شاهد موفقیت فرنگی کاران این شهر نخواهیم بود.

وی در پایان گفت: قرار است به فدراسیون کشتی بروم و با علیرضا دبیر دیدار کنم، از فدراسیون کشتی و مربیانم نیز بابت پیگیری هایی که داشتند قدردانی می کنم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن مدهنی منطقه خوزستان انديمشك اداره کار اندیمشک وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده

وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی همتای پرتغالی درباره کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال، گفت: موضوع انسانی آزادی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرا‌ی آن‌ها در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

به گزارش فارس، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در خصوص مناسبات دوجانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به رایزنی و تبادل نظر پرداخت. وزیر امور خارجه ایران در این گفت‌وگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فیمابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه خواند.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشور‌های منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است. طرفین آخرین دیدگاه‌های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این رابطه اظهار داشت: موضوع انسانی آزادی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرا‌ی این کشور‌ها در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند