Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:07:05 GMT

دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۸۹۱

دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در خرمشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای ماموران انتظامی خرمشهر با اقدامات تخصصی ۵ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ١٧ فقره سرقت از قبیل: منزل، قطعات خودرو، محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت، اماکن دولتی درسطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.   این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.   سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.   فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.  

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام