Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از برگشت ۱۶ هزار خودرو از مبادی ورودی به شهر‌های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ نعمت الله آزادی معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران او با شاره به محدودیت‌های تردد در مازندران، گفت:  از ورود ۱۶ هزار خودرو از ابتدای شروع طرح تاکنون به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی جلوگیری شد و بیش از ۲ هزار خودرو به دلیل تخلف از مقررات ایجاد شده اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او از اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در استان خبر داد و افزود: در این ارتباط ۷۶۴ خودرو نیز به دلیل تردد‌های غیر مجاز اعمال قانون شدند.

سرهنگ آزادی با اشاره به اجرای مطلوب این طرح در استان، گفت: در کنار برنامه‌های اجرایی و نظارت بر واحد‌های صنفی از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، روزانه ۵۷ تیم در ورودی و خروجی شهرستان‌های استان مستقر و بر روند اجرای محدودیت‌ها نظارت دارند.

او از برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان در اجرای این طرح خبر داد و افزود: از ابتدای شروع این طرح ۵۰۰ هزار واحد صنفی استان بازدید شد که به ۹۴۸ واحد صنفی تذکر داده شد و ۴۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

سرهنگ آزادی با قدردانی از همراهی، مسئولیت پذیری و مشارکت همگانی مردم در اجرای تصمیم مسئولان امر برای تسریع در قطع زنجیره انتقال و ریشه کنی این ویروس، گفت: در این طرح شاهد انسجام و هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول با پلیس نیز بوده ایم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آحاد مردم و هم استانی‌های عزیز با پلیس از آنان خواست: با احترام به تصمیم مسئولان در اعمال محدودیت‌های کرونایی برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان نسبت به افراد قانون گریز بی تفاوت نباشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مازندران طرح محدودیت تردد شبانه هزار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای خبر داد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته خواهد بود. همچنین عملیات در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز کیلومتر ۵۰۰+۲ الی ۰۰+۵ آزادراه تهران-پردیس خواهد بود و امکان تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط وجود دارد.

تردد در محور تهران-ساوه محدود می‌شود

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در محور تهران-ساوه به دلیل اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته خواهد بود. ضمن این که در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه عملیات متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۲ الی ۲۹ این محور خواهد بود. این در حالی است که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است.

کد خبر 748609

دیگر خبرها

  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران