Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@18:18:16 GMT

بهتر بود زمان مناسب‌تری برای لیگ کشتی تعیین می‌شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۹۱۰۶

بهتر بود زمان مناسب‌تری برای لیگ کشتی تعیین می‌شد

علیرضا رضایی با بیان اینکه کشتی‌گیران پایتخت‌نشین تیم دانشگاه آزاد بزودی برای حضور در پیکارهای دور برگشت لیگ وارد اردوی آماده‌سازی خواهند شد به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، ما باید روز ۱۶ آذرماه در دور برگشت لیگ برتر به میدان برویم. از این رو در پی مهیا کردن سالن مناسبی برای تمرینات بچه‌های تهرانی تیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دانشگاه آزاد مشکلی برای تأمین سالن ندارد، ولی به هر حال به دنبال مکان مناسبی از نظر پروتکل‌های بهداشتی هستیم تا برای تمرینات و قرنطینه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بحث شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های پیرامون این موضوع باید خیلی جدی گرفته شود، و به همین دلیل شاید بهتر بود زمان مناسب‌تری برای پیگیری لیگ انتخاب می‌شد. البته ممکن است برخی بگویند که برای عدم تداخل پیکارهای لیگ با برنامه‌های تیم ملی چنین زمانی تعیین شده که در پاسخ باید گفت فعلاً اصلاً معلوم نیست مسابقات صربستان برگزار شود یا خیر.

نایب قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن در پایان ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد انصراف برخی کشورها از حضور در مسابقات جهانی صربستان بودیم که مطمئناً این تصمیم در روزهای آتی هم از سوی کشورهای دیگر نیز اتخاذ و اعلام خواهد شد. به هر حال کادر فنی تیم ملی کشتی کشورمان تصمیم گرفته به جای حضور با تیمی کامل، تنها با دو آزادکار به صربستان برود که برای این تصمیم منطقی در شرایط کنونی، حتماً دلایل و توجیه فنی خود را داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد طی روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر ماه و پیکارهای گروه ب نیز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر برگزار خواهد شد.

همچنین طبق برنامه سازمان لیگ، قرار است مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد نیز در روز ۲۸ آذر ماه برگزار شود.

کد خبر 5080157 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا رضایی کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال دیه گو مارادونا محمود فکری ماشین سازی تبریز والیبال تکواندو باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال ماشین سازی کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟