Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@14:21:52 GMT

آپارتمان‌های ۷۰متری تهران چند؟ +جدول

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۹۴۰۸

آپارتمان‌های ۷۰متری تهران چند؟ +جدول

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ معاملات مسکن در یک ماه اخیر کاهش زیادی داشته است؛ از این رو نمی‌توان برای آپارتمان‌های 70متری معامله‌شده در طول یک ماه اخیر متوسط قیمت را بیان کرد. اما برای اطلاع از اینکه قیمت یک واحد چه قدر است، در قدم اول محله‌ای که واحد در آن قرار گرفته حائز  اهمیت است. قیمت مسکن در محله‌های مختلف اختلاف زیادی دارد و گاه این تفاوت قیمت مسکن به بیش از صد میلیون در هر متر مربع هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکثر آپارتمان‌های 70متری طی این یک ماه، در شرق و غرب تهران معامله شده است. یک واحد آپارتمان نوساز در محله ابوذر، متری 29میلیون و 857هزار تومان معامله شد. همچنین واحدی 17سال ساخت در جنت آباد 33میلیون و 776هزار تومان در هر متر مربع به فروش رفت.

قیمت مسکن برای واحدی 70متری و نوساز در محله مجیدیه متری 32میلیون و 571هزار تومان و برای واحدی نوساز در محله مرزداران متری 53میلیون و 500هزار تومان بوده است. 

عباس آباد یکی از محله‌های مرکز تهران در منطقه6 است. قیمت مسکن در این محله متوسط است؛ اما واحدهای بسیار گران قیمت که از لحاظ قیمتی با آپارتمان‌های منطقه یک برابری می‌کند و یا حتی بیشتر است نیز در عباس آباد معامله می‌شود. یک آپارتمان 70متری و 16سال ساخت در این محله متری 35میلیون و 915هزار تومان به فروش رفت. همچنین یک خانه 70متری و 13سال ساخت در شهرک پرواز 27میلیون و 985هزار تومان در هر متر مربع معامله شد.

ستارخان از محله‌های منطقه2 تهران است. قیمت مسکن برای واحدی 70متری و 21سال ساخت در این محله متری 31میلیون و 625هزار تومان بوده است. یک واحد 70متری و 12سال ساخت در محله پونک نیز متری 27میلیون و 318هزار تومان معامله شد.

پربیننده ترین قیمت مسکن در تهران/ با ۲ میلیارد کجای پایتخت می‌توان خانه خرید؟ قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران (جدول معاملات یک ماه اخیر) نرخ‌های عجیب مسکن در قلب تهران! قیمت مسکن تهران/ محله صادقیه با ۳ میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن مسکن قیمت آپارتمان معاملات مسکن قیمت مسکن در تهران مسکن پایتخت آپارتمان نقلی سهام عدالت قیمت مسکن یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول