Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بعد از وارزی سود سهام عدالت مربوط به عملکرد شرکتهای سرمایه‌پذیر در سالهای 1396 و 97، حدود 5 میلیون دارنده سهام عدالت شماره شبا حساب بانکی خود را اعلام نکرده بودند،‌ در نتیجه سودی هم نگرفتند، ‌حتی برای برخی افراد سود سهام عدالت عملکرد سال 96 را در سال اول یعنی در سال 97 دریافت کردند،‌ اما سود عملکرد سال 97 را در سال 98 نگرفتند،‌از جمله دلایل این بود که شبا حساب بانکی مشکل پیدا کرد یا برخی حسابها غیر فعال شده بود، لذا سود این افراد مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این با سازمان خصوصی سازی تماس گرفتیم و در مورد سود سهام عدالت پرسید که روابط عمومی سازمان خصوصی سازی در پاسخ به سوال در مورد زمان پرداخت سود سهام عدالت اعلام کرد: سازمان خصوصی سازی با توجه به میزان وصول سود از شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت تا کنون چندین نوبت نسبت به واریز سود سهام عدالت سالهای قبل از 1398 به حساب افرادی که شماره شبای بانکی خود را اعلام نموده و به تایید بانک مرکزی رسیده، اقدام کرده است.

در ارتباط با باقیمانده سود سهام عدالت نیز مطابق مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار ، پس از انجام تکالیف مقرر برای سازمان خصوصی سازی، از جمله وصول کامل سود مربوط به عملکرد مالی سال‌های گذشته، برخی شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت و همچنین افزایش سرمایه برخی از شرکت‌های موصوف، به منظور حفظ حقوق سهامداران و جلوگیری از رقیق شدن سهام آنها، به طریقی که شورای عالی بورس تعیین و ابلاغ نماید، در باره الباقی سود مذکور تعیین تکلیف می‌شود.

پربیننده ترین آخرین اخبار سهام عدالت/ دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود سالیانه اقدام کنند سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) قابل توجه سهامداران «شپنا»/ اخبار انتخابات آمریکا سهامداران «شپنا» را به صف خرید کشاند ارزش سهام عدالت من (۲۴ آبان ماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خصوصی سازی سرمایه سود سهام سهام عدالت بورس آزادسازی سهام عدالت آزاد سازی سهام عدالت فروش سهام عدالت سهام عدالت فوت شدگان سامانه سهام عدالت متوفی تغییر شماره شبا سهام عدالت ارزش سهام عدالت من سهام عدالت سازمان خصوصی سازی سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی

به گزارش "ورزش سه" سرانجام مالکیت کنسرسیوم بانک‌های خریدار سهام 85 درصدی پرسپولیس نهایی و رسمی شد تا در آخرین روز تایم لاین ای اف سی برای صدور مجوز حرفه‌ای این اتفاق نهایی شود و با بارگذاری مدارک لازم بحث مالکیت مشترک سرخابی‌ها پایان یابد.

اما در نهایت کنسرسیومی متشکل از شش بانک مالکیت بخش عمده سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس را در اختیار گرفت که در رأس آن بانک شهر قرار دارد.

بانک شهر 30 درصد سهام پرسپولیس را در اختیار دارد اما با توجه به مدیریت خود بر این کنسرسیوم عملا سهام‌های 5 درصدی اقتصاد نوین، رفاه و صادرات هم زیر نظر بانک شهر خواهد بود و عملا 45 درصد سهام متعلق به این بانک است.

امروز مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد تغییری در رأس هرم مدیریتی باشگاه پرسپولیس ایجاد نخواهد شد، چرا که درویش ارتباط بسیار خوبی با مدیران این باشگاه داشته و طی دو سال و چهار ماه حضورش در رأس باشگاه پرسپولیس همکاری مستمری با مدیران این بانک داشته است.

با این شرایط درویش حداقل تا پایان فصل جاری یعنی تا دو ماه دیگر مدیرعامل پرسپولیس خواهد بود و بعد از آن با تغییر ارنج هیئت مدیره مدیرعامل جدیدی انتخاب می‌شود که باز هم با اکثریت نمایندگان بانک شهر در هیئت مدیره احتمال ادامه حضور درویش در مسند فعلی‌اش وجود دارد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟