Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، «علی القاصی مهر» در پی اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ارائه فهرست ۵۰ موسسه متخلف در بورس به دادستانی تهران به منظور برخورد قضایی، افزود: جلسه مشترک دادستانی با این نماینده مجلس و بورس پیرامون بررسی وضعیت موجود و الزام اشخاص حقوقی به بازارگردانی در محل مجلس تشکیل شده است که تصمیم متخذه نیز با حضور نمایندگان دادستانی و سازمان بورس و نماینده مذکور در محل ساختمان بورس انجام و نتایج مثبتی در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: مقرر شد پیگیری‌های اولیه توسط سازمان بورس با دعوت مدیران اشخاص حقوقی جهت فعالیت و بازارگردانی انجام و نماینده دادستان و مجلس نیز صرفا جهت نظارت و تذکر در جلسه حضور داشته باشند.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: چنانچه به وظایف عمل نشود، جرایم احتمالی آن‌ها به دادسرا گزارش می شود ولی تاکنون موردی گزارش نشده است.

برچسب‌ها علی القاصی مهر قوه قضاییه بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی القاصی مهر قوه قضاییه بورس علی القاصی مهر قوه قضاییه بورس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند

به گزارش صدای ایران،عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است