Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ چندی پیش کتاب «آقای پروفسور» توسط اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو منتشر شد که بخشی از مطالب این کتاب واکنش‌هایی را در پی داشت. در بخشی از این کتاب، اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو مدعی شده بود محمدرضا صادق سفیر ایران در کرواسی در صحبت‌های خود با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس گفته بود که برانکو باید از پرسپولیس برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه محمدرضا صادق،‌ سفیر ایران در کرواسی در واکنش به این موضوع گفت: «این موضوع صحت ندارد و صد درصد کذب محض است. چنین موضوعی از اساس صحت ندارد و من چنین حرفی نزدم.»

همچنین شنیده می‌شود محمدرضا صادق در همین زمینه تماسی با گرشاسبی مدیرعامل وقت پرسپولیس داشته و نسبت به درج این مطلب در کتاب «آقای پروفسور» گلایه کرده است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

هومن جعفری کد خبر: 1082014 برچسب‌ها اصغر نیک سیرت برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اصغر نیک سیرت برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دبیر مجمع جهانی علی اصغر (ع) در حاشیه افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در باب الهادی (ع) حرم مطهر رضوی گفت: در اولین جمعه ماه محرم به همت این مجمع، در مجموع بیش از هشت هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و ۴۵ کشور جهان برپا خواهد شد که بزرگ‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی است.   داود منافی پور تصریح کرد: همزمان با افتتاح این کارگاه، ۷۲ کارگاه دوخت لباس در ایران و چهار کشور بحرین، عراق، هندوستان و ترکیه کار خود را آغاز خواهند کرد.   وی افزود: مجمع جهانی علی اصغر (ع) به عنوان قطب هماهنگ کننده همایش‌ها در ایران و ۴۵ کشور جهان با افتتاح ۷۲ کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی که در آن تعداد زیادی از بانوان به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، اقدام به تهیه، توزیع و اهدای این لباس‌ها به برخی از نقاط ایران و جهان کرده است و در صبح نخستین جمعه ماه محرم این لباس‌ها به صورت رایگان در اختیار مادران و شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم قرار می‌گیرد.   او ادامه داد: دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حدودا از سال ۱۳۸۶ به طور رسمی و با هزینه‌های مردمی آغاز شد و داوطلبان هر ساله از ولادت حضرت علی اصغر (ع) تا اولین جمعه ماه محرم در این کارگاه گرد هم می‌آیند و شروع به دوخت لباس‌های سبز علوی برای این مراسم می‌کنند.    دبیر مجمع جهانی علی اصغر (ع) با قدردانی از همت و تلاش این بانوان داوطلب اظهار کرد: هر ساله حدود ۵۰۰ هزار دست لباس دوخته و در سطح کشور توزیع می‌شود که کارگاه دوخت لباس مرکزی در تهران است و علاوه بر دوخت لباس‌های استان تهران، لباس‌های شیرخوارگان حسینی را در سطح بین المللی نیز تامین می‌کند.   منافی پور گفت: هزینه‌های این کارگاه کاملا مردمی است و خرید پارچه، نخ و مابقی مایحتاج از نذورات مردمی تهیه می‌شود.   به گفته او، این لباس‌ها پس از دوخت توسط بانوان به صورت شکیل بسته بندی و مزین به سربند یا صاحب‌الزمان (عج) می‌شود. همچنین در هر بسته بندی نذر، نامه‌ای با این مضمون «یا صاحب الزمان (عج) فرزندم را نذر یاری قیامت تو می‌کنم او را برای ظهور نزدیک برگزین و حفظ کن» قرار می‌گیرد که به ۱۲ زبان زنده دنیا همچون عربی، انگلیسی، آذری، اردو، سواحیلی، روسی، اسپانیولی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، ترکی و هوسایی ترجمه شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور