Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم مذاکره کننده دولت افغانستان با طالبان گفت که مخالفت رئیس جمهور این کشور با روند صلح نمی‌تواند مانع پیشرفت این روند شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حفیظ منصور» عضو تیم مذاکره کننده دولت افغانستان با طالبان گفت که تیم‌های دو طرف بر سر دستورکار مذاکرات توافق کرده‌اند و مخالفت رئیس جمهور افغانستان نمی‌تواند مانع پیشرفت روند صلح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به تعهدات 12 میلیاردی جامعه جهانی برای کمک‌ها به افغانستان نیز گفت که تمام این کمک‌ها مشروط است و اگر دولت بر سر این روند مانع ایجاد کند کمک‌ها قطع خواهد شد.

منصور افزود که تیم مذاکره کننده از لحاظ ساختاری به شورای عالی مصالحه پاسخگو است و این شورا مرجع تصمیم‌گیرنده درباره روند صلح می‌باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این عضو تیم مذاکره کننده دولت همچنین ادامه داد که بن‌بستی در مذاکرات وجود ندارد، مشکلات درباره کارشیوه مذاکرات حل شده و تیم‌های دو طرف بزودی وارد بحث‌های اصلی خواهند شد.

وی گزارش رسانه‌ها مبنی بر پذیرش توافقنامه آمریکا-طالبان به عنوان مبنای مذاکرات بین‌الافغانی را نیز نادرست خواند.

دولت افغانستان: مذاکرات صلح پیشرفتی ندارد/ خواسته‌های طالبان خلاف قانون اساسی استدولت افغانستان گزارش‌ها از شکست بن‌بست مذاکرات قطر را رد کرداشرف غنی و درخواست از سازمان ملل برای عدم احیای حکومت طالبان

منصور در حالی از توافق بر سر دستورکار مذاکرات بین‌الافغانی و مخالفت اشرف غنی با روند صلح می‌گوید که ریاست جمهوری افغانستان اخیراً تصریح کرده بود که پیشرفتی در روند این روند صورت نگرفته زیرا خواسته‌های طالبان خلاف قانون اساسی و منافع ملی است.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمداشرف غنی طالبان اخبار افغانستان محمداشرف غنی طالبان اخبار افغانستان تیم مذاکره کننده دولت افغانستان روند صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان

ریاست عمومی پاسپورت طالبان در بغلان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت بغلان در یک سال گذشته، ۲۱ هزار جلد پاسپورت توزیع کرده ‌است.

این ریاست می‌افزاید، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۳۲ میلیون افغانی عواید به‌دست آمده است.

گفتنی است چند روز قبل نیز ریاست پاسپورت‌‌ طالبان از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات، ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در پکتیا و بیش از ۱۹ هزار جلد پاسپورت در ولایت نیمروز خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • وقوع انفجار در کابل
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه