Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:11:05 GMT

کشف ٣٠ قبضه کلت کمری در شیراز

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۴۶۹

کشف ٣٠ قبضه کلت کمری در شیراز

رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف ٣٠ قبضه کلت کمری جنگی با تلاش و رصد شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه کشف این محموله بیانگر هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان فارس است گفت: در این خصوص تاکنون یک نفر دستگیر شده است و با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پرونده به شعبه ویژه جرایم امنیتی دادسرای شیراز ارجاع شده است و زوایای دیگر پرونده از جمله افراد دیگر مرتبط با این محموله و همچنین سایر اقدامات مشابه در دست بررسی است.

رئیس شورای قضایی استان فارس تصریح کرد: امنیت استان خط قرمز دستگاه قضایی و امنیتی است و با هر فعالیت ضد امنیتی برخورد قاطع در چارچوب قانون صورت خواهد گرفت.

این مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد با توجه به تعداد سلاح های مکشوفه و اهداف ضد امنیتی معاندین پرونده به صورت ویژه و با حساسیت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلت کمری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز