Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی با اشاره به محدودیت‌های تردد در فارس، گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون از ورود ۶ هزار خودرو به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی جلوگیری شد و به ۱۳ هزار خودرو تذکر لسانی داده شد.

او افزود: در طرح جامع محدودیت‌های کرونایی، ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به شهر‌ها ممنوع است که از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۴۵۰۰ خودرو توسط ماموران و از طریق دوربین‌های ثابت مستقر در جاده‌های مواصلاتی استان مشمول جریمه‌های ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دهقانی ادامه داد: ۴۲۰۰ خودرو توسط دوربین‌ها و ۳۰۰ خودرو توسط ماموران به دلیل تخلف از مقررات ایجاد شده اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با قدردانی از همراهی، مسئولیت پذیری و مشارکت همگانی مردم در اجرای تصمیم مسئولان امر برای تسریع در قطع زنجیره انتقال و ریشه‌کنی این ویروس، گفت: در این طرح شاهد انسجام و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول با پلیس نیز بوده‌ایم.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا نیز با اشاره به همکاری مطلوب مردم به خصوص صاحبان مشاغل و اصناف، گفت: از ابتدای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی ۱۳۷ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شدند.

عبدالرضا قاسم‌پور همچنین با اشاره به ممنوعیت سفر مبتلایان به بیماری کرونا بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته افرادی که تست کرونای آن مثبت شده است نمی‌توانند از سیستم‌های حمل و نقل هوایی و اتوبوس استفاده کنند.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه فارس برگشت خودرو مبادی ورودی شهرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، محمود صفری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل، اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل پس از یک دهه بلاتکلیفی در وزارت راه و شهرسازی تصویب و پس از طی مراحل، به‌زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان این‌که با اجرای طرح تفصیلی شهر اردبیل، بخش عمده مشکلات شهری رفع خواهد شد، افزود: با اجرای این طرح که در قالب پهنه‌بندی و با احصا کمبودها و معضلات شهری تهیه شده ضمن رفع نواقص و کاستی‌های طرح تفصیلی قبلی، نگاه ویژه‌ای به تأمین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نیاز به استاندارد کشوری شده است.

شهردار اردبیل ادامه داد: همچنین جبران کمبودهای مناطق کم برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر از محور اصلی طرح تفصیلی جدید است.

صفری بیان کرد: قطعاً اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در طرح تفصیلی باعث نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در جهت‌های مختلف خواهد بود و شهروندان به زودی شاهد ثمرات مثبت این طرح می‌شوند.

وی به مبادی ورودی‌های شهر نیز اشاره کرد و گفت: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌های شهر اردبیل نیز در جهت ساماندهی ورودی‌ها در برنامه قرار دارد که با ساماندهی مبادی ورودی شهر، شاهد توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شأن کلان‌شهر اردبیل خواهیم بود.

صفری همچنین با تقدیر و تشکر از زحمت‌های مسؤولان مرتبط با این امر خاطرنشان کرد: بی شک دستیابی و اتمام طرح مذکور در سایه تلاش این بزرگواران بوده و ابلاغ آن با پیگیری «علی نیکزاد» نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی توسط شورای عالی معماری و شهرسازی صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان