Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، از حریق یک کارگاه مواد نفتی و پارافین در جنوب تهران خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ساعت ۹ صبح امروز در یک کارگاه تولید مواد نفتی به ویژه روغن و پارافین در جاده ورامین، محله قلعه نو، شهرک عشق آباد رخ داد.

ملکی با اشاره به اینکه پس از اطلاع حادثه به سامانه ۱۲۵ نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند گفت: پس از اطلاع دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای حامل کف به محل حادثه که کارگاهی به وسعت حدود ۲ هزار متر مربع بود اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در این کارگاه ۲ مخزن حامل مواد نفتی نگه داری می‌شد که یکی از این مخازن به ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر که مواد نفتی و قابل اشتعال در آن وجود داشت به دلایل نامشخص به یکباره دچار آتش سوزی شده بود.

وی با اشاره به حریق یک دستگاه خودروی نیسان در این حادثه عنوان داشت: در این حادثه کارگری که در این کارگاه حضور داشت از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

کد خبر 5081804

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی آتش سوزی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف بسیج بوشهر گرگان عکس استانها بارش باران مواد نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ۲ خودرو سواری در جاده گالیکش به بجنورد تصادف کردند و نجاتگران گلستان و خراسان شمالی با مشارکت عوامل اورژانس این ۲ استان به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

 قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه ۱۴ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۶ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۲ خودرو سواری پراید و سوزوکی ویتارا در جاده گالیکش به بجنورد، بین پل‌های ۷ و ۸ جنگل گلستان تصادف کردند و براثر آن ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان یک تیم از پایگاه تنگراه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در امدادرسانی به این حادثه تیم های عملیاتی هلال احمر گلستان، پایگاه دشت خراسان شمالی و عوامل اورژانس این دو استان مشارکت داشتند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: نجاتگران گلستان پس از انجام اقدامات اولیه سه نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال دادند، ۲ مصدوم توسط نجاتگران خراسان شمالی و پنج مصدوم هم توسط اورژانس گلستان و خراسان شمالی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز