Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:54:30 GMT

سامانه بارشی از فردا اصفهان را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۶۹۲

سامانه بارشی از فردا اصفهان را فرا می گیرد

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان بارشهای روز گذشته در استان اصفهان اظهار داشت: میزان بارش ۲۴ میلیمتر در شهرستان فریدونشهر، ۱۳ میلیمتر در بویین میاندشت، ۱۰ میلیمتر در چادگان به ثبت رسید و در حال حاضر اکثر جاده‌های استان اصفهان با شرایط مه آلودگی، ابر و در مناطق غرب و جنوب غربی با بارشهای پراکنده همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت بحران استان اصفهان درخصوص خوداری از صعود به ارتفاعات، رعایت فاصله حریم رودخانه‌ها به ویژه در غرب و جنوب استان اصفهان و تجهیز خودوها به امکانات امدادی و زنجیر چرخ در جاده‌های کوهستانی و محورهای مواصلاتی هشدار می‌دهد. خروج به موقع دام‌ها از مراتع، رعایت اصول ایمنی در وسایل گرمایشی، حفاظت محصولات کشاورزی و دامی در برابر سرمازدگی و آبگرفتگی از دیگر توصیه‌های روزهای پیش رو است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان داشت: فعالیت سامانه بارشی از روز شنبه تا اواخر وقت یکشنبه با بارش باران و برف، مه آلودگی، کولاک برف برای اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: با آب گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب و شکل گیری سیلاب محلی، مه غلیظ در جاده‌ها، و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی و محورهای غرب و جنوب، کولاک برف در جاده‌های مناطق سردسیر، مه گرفتگی و کاهش دما در آغاز هفته مواجه خواهیم شد. ‌

کد خبر 5081707

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران سامانه بارشی منصور شیشه فروش ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه کمک مومنانه آمار کرونا بارش برف بسیج گرگان عکس استانها بوشهر بارش باران استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور افزود: امروز و فردا سامانه بارشی در استان‌های ساحلی خزر، نواحی مرکزی کشور، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، برخی نقاط جنوب و جنوب غرب کشور فعال خواهد بود و سبب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت خواهد شد.

به گفته وی فعالیت این سامانه بارشی در برخی مناطق مستعد سبب بارش تگرگ نیز می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی روز چهارشنبه نیز به جام جم آنلاین گفت: در این روز به تدریج از سمت غرب کشور کاهش ابر را شاهد خواهیم بود. اما این سامانه بارشی در روز پنجشنبه در مناطقی مانند شمال شرق، شرق، جنوب شرق، برخی نقاط جنوب و مرکز کشور سبب بارش باران خواهد شد.

ضیاییان عنوان کرد: در روز جمعه نیز شهروندان در مناطقی مانند نیمه جنوبی کرمان، شرق هرمزگان و برخی نقاط یزد شاهد بارش باران خواهند بود و به این شکل این سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد.

وی درباره شرایط جوی روز شنبه آینده نیز توضیح داد: در بعد از ظهر این روز شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در ارتفاعات زاگرس مرکزی خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی یادآورشد: تا روز جمعه وزش باد در نیمه شرقی کشور در برخی از ساعات روز تشدید و گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

ضیاییان درباره روند افزایش دمای هوا نیز بیان کرد: از پنجشنبه تا اواسط هفته آینده نیز روند افزایشی تدریجی دمای هوا را برای غالب مناطق کشور خواهیم داشت.

به گفته وی دریای خزر و خلیج فارس امروز و فردا مواج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان