Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@02:44:25 GMT

(عکس) سکوت بارسایی‌ها برای مارادونا

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۹۱۱

(عکس) سکوت بارسایی‌ها برای مارادونا

امروز پیش از شروع تمرین بارسلونا، بازیکنان و کادرفنی کاتالان‌ها به احترام ستاره پیشین تیم‌شان دیگو مارادونا یک دقیقه سکوت کردند.

چهره لیونل مسی هم به وضوح نشان می‌داد درهم و ناراحت است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: دیگو مارادونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سازمان‌های بین‌المللی نمی‌توان انتظاری برای بهبود وضعیت غزه داشت

جواد منصوری کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با ادامه جنایت صهیونیست‌ها در غزه و سکوت کشور‌های اسلامی اظهار کرد: با تحلیل وقایع ماه‌های اخیر نکته مهمی روشن می‌شود که در چند دهه گذشته غرب در مقابل انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه اقدامات مستمری را انجام داده است، در غرب آسیا نیز دو اقدام موازی داشت.

وی افزود: یکی ایران هراسی را در مقابل کشور‌های منطقه مطرح کرد و به شکل دائمی دولت‌های منطقه را از تهدید فرضی و تخیلی ایران ترساند و اسرائیل را به عنوان حافظ حکومت‌های این منطقه حمایت کرد تا کشور‌های منطقه طرح برقراری روابط با صهیونیست‌ها را یکی پس از دیگری به اجرا در آوردند.

منصوری ادامه داد: در واقع پیمان نا نوشته‌ای میان آمریکا، اسرائیل و تعدادی از کشور‌های منطقه برای مقابله با انقلاب اسلامی و ایران به وجود آمد. این پیمان امروز در واقع خودش را در قالب سکوت در مقابل اسرائیل نشان داده است و از طرفی با توجه به اینکه ملت‌های مسلمان منطقه به هیچ وجه از شرایط مردم فلسطین راضی نیستند و معترض هستند، طبیعی است که دولت‌های منطقه مجبور به سکوت ظاهری شدند و به هر حال ممکن است که بعضی‌ها به صورت محرمانه اقداماتی را داشته باشند و متاسفانه تاثیر قطعی را برای مهار تجاوزگری اسرائیل نخواهد داشت.

وی افزود: متاسفانه از سازمان‌های بین المللی هیچ انتظاری را نمی‌توانیم داشته باشیم. سازمان کنفرانس اسلامی هم که خود را سازمان غیرسیاسی می‌داند و به نظر می‌رسد تا مدتی این جنگ و سکوت آن‌ها ادامه پیدا کند.

کارشناس منطقه ادامه داد: طبیعی است که هر چند روز یک بار چهره جنگ تغییراتی به خود بگیرد ولی به هر حال این جنگ ادامه پیدا خواهد کرد و به نوعی شاهد جنگ اسلام  و کفر هستیم.

منصوری گفت: برای آن که اینجا بحث اسرائیل نیست و مجموعه‌ای است که در مقابل طرفی تحت عنوان محور مقاومت اسلامی قرار گرفته است و طبیعی است که هیچکدام از دو طرف تسلیم یکدیگر نشوند.

وی ادامه داد:، علاوه بر اینکه همه اقدامات و طرح و برنامه‌های اسرائیل در اشکال مختلف به اجرا در آمده، اما به هر حال شاهد هستیم که هیچ اقدام مشخصی برای مهار این وضعیت نه تنها به صراحت مطرح نمی‌شود، بلکه عملی هم نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • از سازمان‌های بین‌المللی نمی‌توان انتظاری برای بهبود وضعیت غزه داشت
  • سکوت آیت الله صدیقی شکست: امضای من برای باغ ۱ هزار میلیاردی جعل شد
  • هیجان انگیز است که من را با مارادونا مقایسه می‌کنند
  • خویچا کواراتسخلیا: در یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا حضور دارم؛ مارادونا خدای ناپولی است
  • علت شادی گل جنجالی مارادونا مقابل یونان چه بود؟
  • «فرهیختگان» خطاب به آیت الله صدیقی: چرا سکوت کرده‌اید؟!
  • انتقاد تند روزنامه فرهیختگان به سکوت آیت الله صدیقی
  • سوالی مهم از آیت‌الله صدیقی و دفتر او؛ چرا سکوت کرده‌اید؟
  • مارادونا کیه؟! پاسخ‌های عجیب و خنده دار مردم
  • تحریم جشنواره قلم آمریکا به‌خاطر سکوت در برابر نسل‌کشی غزه