Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌اله غلامی روز جمعه در گفت ‌و گو با ایرنا   با بیان این که ۱۴ شهرستان این استان در وضعیت قرمز هستند، اظهارداشت :همه ادارات دولتی تعطیل هستند، مگر کارکنانی که حضورشان ضروری است و یا بالاترین مقام اجرایی دستگاه‌ها که حضور آنها تنها برای انجام کارهای ضروری لازم است.

وی ادامه داد: نیروهای بخش خدمات و حوادث دستگاه‌هایی از جمله آب، برق، گاز و شهرداری‌ها و امداد و نجات در محل کار حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در اصفهان با اشاره به ترددها  خودروها در استان گفت: کاهش ترددها در روزهای اخیر خیلی خوب بوده و تردد ورودی به استان ۴۷ درصد و ترددهای داخل شهری حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

غلامی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد هم استانی‌ها محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح را رعایت کردند.

وی اضافه کرد: محدودیت فعالیت مشاغل هم در وضعیت مناسبی قرار دارد و بالای ۸۵ درصد و در برخی از شهرستانها تا ۹۵ درصد رعایت شده است.

شهرهای دارای وضعیت قرمز در استان شامل اصفهان، کاشان،  آران و بیدگل، اردستان، تیران و کرون، خمینی شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نایین، گلپایگان و نطنز هستند.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی استان اصفهان، شهرستان‌های بُرخوار، بویین میاندشت، چادگان، خوانسار، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر و میمه، فریدونشهر و نجف‌آباد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر و شمار جانباختگان قطعی  این بیماری در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.

برچسب‌ها کرونا تغییر ساعت کاری ادارات اصفهان استانداری اصفهان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تغییر ساعت کاری ادارات اصفهان استانداری اصفهان کرونا تغییر ساعت کاری ادارات اصفهان استانداری اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید

ترک‌های اصفهان، به میراث هم رسید.

به گزارش دنیای اقتصاد، آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد.

فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بنا‌ها پیش می‌روند. اصفهان که یکی از توریستی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید دید با قرار گرفتن در این چالش بزرگ، به مرگ توریسم و اقتصاد این بخش نزدیک می‌شود؟

بحران آب به‌واسطه برداشت‌های بی‌رویه چه در حوزه کشاورزی و صنعت و چه در حوزه گردشگری و ساخت و ساز‌های بی‌رویه، این میراث جهانی را به سکانس آخر رسانده است.

زاینده‌رودی که زمانی به زنده‌رود شهرت داشت، حالا به کمترین میزان خود رسیده و آب‌های زیرزمینی و سفره‌ها خالی از آب شده‌اند.

آبیاری‌های غیراصولی در بخش کشاورزی و توسعه بیش از حد صنایع، بلای جان اصفهان و میراث کهنش شده است.

خشکسالی، آلودگی هوا و محیط زیست، فرونشست، مهاجرت و حتی نزاع‌های قومی همه ناشی از عدم مدیریت برای مصرف آب است، که زنگ خطر را برای اصفهان روشن کرده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته