Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه ادارات ۲ شهرستان قرمز ایلام و چرداول که دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار دارند، تعطیل هستند، گفت: کارمندان مناطق زرد و نارنجی استان طبق محدودیت های قبلی اعلام شده در محل کار حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، عصر امروز (۷ آذر) در نشست فوق‌العاده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا تسلیت شهادت یکی دیگر از مدافعان سلامت در این استان، اظهار کرد: کرونا همچنان قربانی می گیرد و در این میان عده زیادی از هم استانی های عزیز جان خود را از دست داده  و در چند هفته گذشته بیش از ۷۰ نفر از بیماران کرونایی در آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.یو بستری بوده اند.

 

« قاسم سلیمانی دشتکی» با بیان اینکه متأسفانه تعدادی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان فوت کرده اند، ابراز کرد:علی رغم اینکه ظرف چند روز گذشته شاهد کاهش آمار فوتی ها بودیم اما امروز باز تعداد فوتی ها در استان ۸ نفر بوده است.

 

وی تصریح کرد: تلاش گسترده ای شکل گرفته تا با کمک مسئولان درگیر در کار و همراهی خوب مردم و با اعمال محدودیت های متنوع بتوانیم جلوی یکه تازی کرونا را بگیریم و شواهد و قرائن نشان می دهد که انشاالله با این همراهی و همدلی موفق خواهیم شد.

 

استاندار ایلام با با بیان اینکه کرونا هیچ وقت خود را با ما سازگار نمی کند، اما برای حفظ جان خود بایست با این وضعیت سازگار شویم، یادآور شد: باید تا ریشه کنی کامل کرونا فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم حضور در اجتماعات، ماسک زدن، شستن دست ها و دیگر پروتکل‌های بهداشتی را ادامه دهیم.
 

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه هیچ اداره ای حق ارائه آگهی فوت برای همکاران خود ندارد، گفت: ما وقتی قانون گذاشته ایم و به مردم توصیه می کنیم که این کار را نکنند دیگر خود که نمی توانیم مروج بی قانونی باشیم، اگر در اداره ای چنین کاری تکرار شود با بالاترین مقام آن دستگاه به شدت برخورد خواهد شد.


 
وی با اشاره به اعلام محدودیت های جدید در تعطيلي ادارات در مناطق قرمز استان گفت: ادارات ۲ شهرستان قرمز ایلام و چرداول که بیش از ۷۰ درصد کارمندان استان را تشکیل می دهند تعطیل هستند و باقی مناطق زرد و نارنجی استان طبق محدودیت های قبلی اعلام شده در محل کار حضور می یابند.


 
استاندار ایلام  با بیان اینکه عدم حضور کارکنان در این مناطق به حساب مرخصی اداری بدون هیچ کسر حقوق و همراه بامزایایی شرایط عادی اعمال خواهد شد، افزود: البته در این مناطق نیروهای صف دستگاه های خدمات رسان (به استثنای کادر اداری و ستادی) به همراه مدیران و حراست ادارات در محل کار حضور خواهند داشت.

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه مدیران تا آنجا که می توانند به خاطر عدم رجوع مردم به ادارات و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، امور را به صورت الکترونیکی انجام دهند، ابراز کرد: مدیران از تجمعات ارباب رجوع که باعث تشدید بیماری کرونا می شود جلوگیری  کنند و  نباید دیگر شاهد اشتباهات گذشته چون صف های مرغ، خوراک دام، کود شیمیایی و بذر و ..‌. باشیم و در این راستا مدیران مربوطه تدبیر کنند و مایحتاج مردم را به طریقی ارائه دهند که جان مردم به خاطر تجمع و شیوع کرونا به‌خطر نیافتد.

 

وی با بیان اینکه عدم اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا پیگرد قانونی دارد و با عوامل آنها به شدت برخورد می شود، ابراز کرد: امید است که با توجه به همکاری خوب مردم در اعمال‌ محدودیت های جدید شاهد بهبود وضعیت کرونایی در استان باشیم.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعطیلی ادارات وضعیت قرمز کرونا ایلام سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم صبح امروز یکشنبه از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام آغاز و تا میدان شهدا و سپاه ناحیه ایلام ادامه داشت.

کد خبر 6097027

دیگر خبرها

  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده