Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:00:14 GMT

۱۸۳ فقره جریمه تردد شبانه در بجنورد اعمال شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۳۷۲۵

۱۸۳ فقره جریمه تردد شبانه در بجنورد اعمال شد

غلامرضا عوض زاده شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد با متخلفان که نسبت به محدودیت های کرونایی، بی توجه هستند شدت گرفته است و به صورت جدی با آنان برخورد می شود.

وی افزود: در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، خودروها در صورت تردد شبانه در سطح شهر ۲ میلیون ریال جریمه می شوند.

فرماندار بجنورد خاطرنشان کرد: در محدودیت های کرونایی، تردد شبانه در شهرهای قرمز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۹۲ دستگاه خودرو غیربومی که قصد ورود به بجنورد را داشتند، بازگردانده شدند و رانندگان ۱۰ دستگاه خودرو هم مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند.

عوض زاده گفت: در طرح جدید، نظارت و بازرسی از بازار هم تشدید شده است و البته شاهد همراهی خوب کسبه و بازاریان بوده ایم.

فرماندار بجنورد اظهار داشت: روز پنجشنبه ۴۱۰ مورد تذکر لسانی به اصناف و بازاریان مرکز استان که به دستورالعمل ها بی توجه بودند، داده شده است.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی از شنبه هفته جاری آغاز شده و به مدت ۲ هفته ادامه دارد.

خراسان شمالی از اوایل مردادماه امسال در شرایط قرمز کرونایی است و در هفته های اخیر شمار متوفیان ناشی از کرونا افزایش یافته است.  

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا اصناف خراسان شمالی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا اصناف خراسان شمالی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا بجنورد ویروس کرونا اصناف خراسان شمالی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت های کرونایی محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهر‌های این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا