Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا امیدوار است که لیونل مسی راضی به ماندن در بارسلونا شود.

جرارد پیکه در مصاحبه جدید خود با رادیو مارکا در مورد مشکلات بارسلونا و احتمال ماندن لیونل مسی صحبت کرده است. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت گل، جرارد پیکه در این مصاحبه در مورد احتمال ریاستش در باشگاه بارسلونا گفت:

در انتخابات پیش رو، خیر چون نمی توانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگز آدم از آینده خبر ندارد، من شدیداً بارسایی هستم و دوست دارم به باشگاه مورد علاقه ام کمک کنم. دوست دارم به بهترین شکل به بارسلونا کمک کنم. اگر ببینم که می توانم کمک کنم و به خوبی برای این کار آماده هستم، بله. این فکر و ایده ای است که همیشه داشته ام اما کسی از آینده خبر ندارد.

وقتی لوییس سوارز باشگاه را ترک کرد، بسیار ناراحت و متاسف بودم. او سال های زیادی را در این جا سپری کرد و ما چیزهای زیادی را با هم تجربه کردیم. شما ما را 90 دقیقه در بازی ها کنار هم می دیدید اما ما سال ها و ساعات زیادی را با هم سپری کردیم، هر روز صبح هم دیگر را می دیدیم، با هم سفر می کردیم، در یک هتل بودیم و...

مسی تمدید می کند؟ باید این سوال را از لئو بپرسی، من نمی دانم. امیدواریم او در تیم بماند، این یک تصمیم بسیار شخصی است و خواهیم دی. تا وقتی که او در بارسا هست، امید وجود دارد و امیدواریم که او به ماندن راضی شود.

بهترین لحظه ام در بارسلونا؟ در دوران پویول، من و او رابطه فوق العاده ای داشتیم، همچنین با سسک. یک گروه 5 -6 نفره وجود دارد که همه اهل لاماسیا هستیم و وقتمان را با هم می گذرانیم. بوسکتس، آلنیا، سرجی روبرتو، لئو ... با آن دسته از افرادی که زمان زیادی را در بارسلونا بوده اند. در نهایت شما به گروهی از افراد می پیوندید که تجربه های یکسان و مسیر یکسانی داشته اند.

بهترین مربی ام؟ پپ یک نابغه است، او در سطح دیگری است. از نظر قدرت اداره و مدیریت تیم، سر الکس فرگوسن؛ او تماشایی بود و تاثیر زیادی روی من داشت. لوئیز انریکه، والورده، دل بوسکه در تیم ملی 2010 و... من خیلی خوش شانس بوده ام که مربیان فوق العاده ای داشته ام و عناوین زیادی با آن ها کسب کردم.

 همچنین بخوانید:

زانوی جرارد پیکه جراحی نخواهد شد؛ دوری 4 ماهه مدافع بارسلونا از میادین

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی

نظر ژاوی تغییر کرد و او را در فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا خواهیم دید.

طرفداری | ژاوی سرمربی بارسلونا تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند.

پس از حرف و حدیث‌های فراوان ژاوی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و امروز ماندن او در بارسا شکل رسمی به خود گرفت. سه ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی واکنش نشان داد و با الهام گرفتن از شعار اصلی بارسا فراتر از یک باشگاه نوشت:

فراتر از یک مربی

فراتر از یک مربی

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!