Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر پیشین سوئد در پیامی توییتری اظهار کرد که به احتمال زیاد ترور امروز دانشمند ایرانی اتفاقی نبوده و یک تصمیم سیاسی انگیزه مسبب آن بوده است.

به گزارش ایسنا،  کارل بیلت نخست وزیر پیشین سوئد و  رئیس اندیشکده شورای روابط خارجی اروپا در پی ترور امروز محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی، در صفحه توییترش نوشت: دور از ذهن نیست که این ترور انجام شده بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از دولت جو بایدن[رئیس جمهور منتخب آمریکا] در احیای دیپلماسی با ایران و بازگشت به توافق هسته ای باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او در ادامه در واکنش به پیام توییتری دیگری در این باره اظهار کرد: تا حد زیادی غیرمحتمل است که این رخداد امروز اتفاقی بوده باشد.  بیشتر احتمال دارد که محل شناسایی شده بود و یک تصمیم سیاسی برای به قتل رساندن امروز او گرفته شده است. 
اظهارات بیلت در پی این مطرح می شود که روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده کارل بیلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌