Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@05:03:35 GMT

جزئیات ترور شهید فخری‌زاده در آبسرد دماوند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۴۳۹۰

جزئیات ترور شهید فخری‌زاده در آبسرد دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، ظهر امروز حوالی ساعت ۱۴ خودرو شهید فخری زاده به همراه دو خودرو محافظ وارد آبسرد می‌شود.

یک کیلومتر جلوتر از ورودی شهر آبسرد و نزدیک باغی معروف به باغ سرهنگ خودرو با رگبار متوقف می‌شود و پس از آن یک نیسان که در آن پر از الوارهای چوبی بوده است منفجر می‌شود.

بعد از انفجار تا شعاع ۵۰۰ متری خیابان پر از تکه‌های خودرو و چوب دیده شده و بر اثر انفجار آسیب به دکل برقی مجاور نیسان برق شهر آبسرد نیز قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وقوع انفجار تروریست‌هایی که کمین کرده‌ بودند از نقاط نامشخصی شروع به تیراندازی به سمت خودرو شخصیت می‌کنند.

یکی از محافظان نیز برای حفاظت از شخصیت خودرو را در مسیر رگبار قرار می‌دهد که همان لحظه به فیض شهادت می‌رسد.

با این حال این اقدام مانع از اصابت گلوله به شهید فخری زاده نشد و ایشان دچار جراحات جدی‌ای شدند.

بعد از فروکش کردن تیراندازی‌ها چند تروریست‌ متواری می‌شوند که جستجو برای پیدا کردن محل اختفای آنان در دماوند ادامه دارد. 

بلافاصله بعد از پایان درگیری، شهید فخری زاده را به داخل درمانگاه شهر آبسرد منتقل می‌کنند و بعد از گذشت ۳۰ دقیقه با بالگرد به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/س/و

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید ترور پژوهش خودرو شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)

عصر ایران- ائتلاف چانگان، هواوی و CATL در نظر دارند تا کراس اوور آواتر 15 را برای رقابت با تسلا مدل Y روانه بازار کنند. آواتر 15 در تریم های افزاینده برد حرکتی و الکتریکی خالص تولید می شود.

این کراس اوور فست بک همانند محصولات قبلی آواتر طراحی جذاب و متفاوتی را همراه دارد.

نام آواتر برای ما به دلیل حضور نادر فقیه زاده در تیم طراحی اهمیت دارد. طراح ایرانی که سابقه حضور موفق در کمپانی های مشهور مانند ب ام و را دارد، چند سالی است با چانگان همکاری می کند.

برند آواتر در سال 2018 با حضور چانگان، هواوی و CATL تولیدکننده مطرح باتری در چین شکل گرفت. اکنون چانگان 40 درصد سهام آواتر را در اختیار دارد. CATL نیز 17 درصد و باقی مانده سهام در اختیار سرمایه گذاران کوچک تر، است. هواوی به عنوان تامین کننده اصلی قطعات فناورانه خودروهای آواتر در این ائتلاف به فعالیت می پردازد.

آواتر اکنون اس یو وی 11 و سدان هاچ بک 12 را در لیست فروش خود دارد. آواتر 15 جدیدترین محصول برند خواهد بود که اکنون در پوشش استتاری دیده می شود.

آواتر 11 و 12 در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن

به رغم پوشش شدید استتار، از پروفایل دماغه و ستون ها می توان زبان طراحی آواتر را حس کرد. چراغ های اصلی ال ئی دی بسیار باریک و خطی، آینه های دیجیتال جانبی، دستیگره های پاپ آپ و جزئیات دیگر که مشخص هستند.

آواتر 15 را البته به شکل آواتر یک پنج باید بخوانید که قانون نامگذاری در برند مذکور است.

آواتر 15 با طول 4750 میلیمتر تقریبا هم اندازه و مشابه تسلا مدل Y دیده می شود اما رقبای داخلی مانند اکس پنگ جی6 و بی وای دی سانگ پلاس را نیز پیش روی دارد.

تصاویری که از محل تست آواتر 15 منتشر شده مربوط به مختصات جغرافیائی یاکشی در مغولستان داخلی است. منطقه ای که سرمای هوای آن تا منفی 50 درجه هم می رسد. این لوکیشن یک انتخاب عمدی است تا پیام عملکرد بدون مشکل یک خودرو الکتریکی در این سطح از سرما را انتقال داده باشد.

آواتر 15 با پوشش استتاری کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آواتر 12 ؛ نادر فقیه زاده و یک اثر هنری دیگر در جهان خودرو (+عکس)

دیگر خبرها

  • تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
  • واگذاری زمین در دیلم و تنگستان برای ساخت مسکن ویلایی
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه