Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده، اعلام کرد که منتظر پیگیری و مجازات عاملان این حادثه هستیم و انتقامی سخت و کوبنده را نیز خواستاریم. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در پی ترور و شهادت دانشمند هسته‌ای و موشکی کشور، شهید محسن فخری زاده بیانیه‌ای صادر کرده و اعلام کرد که منتظر پیگیری و مجازات عاملان این حادثه هستیم و انتقامی سخت و کوبنده را نیز خواستاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است:

ترور بزدلانه و وقیحانه دانشمند هسته‌ای و موشکی کشور، شهید محسن فخری زاده بار دیگر نشان داد که استکبار جهانی هرگز و ذره‌ای سر صداقت با جمهوری اسلامی ایران را ندارد. این دانشمند سر افراز کشور، معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بوده که امروز مورد ترور قرارگرفته و به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

این چندمین بار است که دشمنان ما اقدام به ترور مقامات ارشد و بلندپایه کشوری می‌کنند، دیگر باید چه اتفاقی بیفتد تا دستگاه دیپلماسی کشور از حالت انفعال خارج شده و اقدام بازدارنده و در خور نشان دهد؟

همه مسببان داخلی این ترور ها، آن‌هایی که در قالب معاهدات بین المللی، بازرسی‌های انرژی اتمی، کنوانسیون‌های سازمان مللی و غیره؛ اقدام به فروش بلاعوض اطلاعات مهم کشور کرده اند باید بدانند که بزودی پاسخ این اعمال خیانتگونه و بی شرمانه خود را خواهند گرفت.

اما خطاب به دشمنان کور دل جمهوری اسلامی ایران؛ گمان کرده اید که با کشتن دانشمندان بلندپایه ما میدان خالی می‌شود؟ بدانید که هر نفر از ما که کم شود، میدان رزم ما پر شور‌تر از قبل خواهد بود. به حول قوه الهی، انتقامی شایسته از شما خواهیم گرفت.

چند نکته را که حائز اهمیت است اعلام می‌داریم:

دستگاه اجرایی و مقامات امنیتی می‌بایست اقدام به اخراج بازرسان آژانس انرژی اتمی (افسران اطلاعاتی تعلیم دیده) کرده و هرگز اجازه بازرسی و حضور در کشور را به آنان ندهند.

به وزارت امور خارجه هشدار می‌دهیم که حیا را از بین نبرند و صحبتی از مذاکره به میان نیاورند. ۸ سال ذلت ماحصل تدبیر مذاکره بود. پشت کردن به خون شهیدان یعنی هتک حرمت به تمام مردم ایران. آن‌ها شهید نشدند که امروز شاهد مذاکره و ادامه دیپلماسی لبخند با دشمنان باشیم، آن‌ها رفتند تا ما سرافراز باشیم.

از مقامات امنیتی کشور انتظار داریم، در توسعه و ایجاد حلقه‌های امنیتی و حفاظتی برای دانشمندان هسته‌ای و موشکی کشور کوشا باشند، چرا که شایسته نیست از یک سوراخ بار‌ها گزیده شویم.

ضمن تسلیت شهادت شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده؛ منتظر پیگیری و مجازات عاملان این حادثه هستیم و انتقامی سخت و کوبنده را نیز خواستاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترور شهید فخری زاده بسیج دانشجویی گلستان انتقام سخت سخت و کوبنده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در شرایطی که همه منتظر انتقال اوستون اورونوف هافبک ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ازبکستان به استقلال بودند، این بازیکن در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای با قراردادی یک و نیم ساله به رقیب این تیم یعنی پرسپولیس پیوست.

سرخ‌پوشان با حضور این ستاره ازبکستانی جان دوباره‌ای گرفتند و حالا اورونوف در کمتر از ۵ ماه تبدیل به ستاره بی، چون و چرای قرمز‌ها شده و محبوبت خاصی را در بین تماشاگران پیدا کرده است. اورونوف در ۱۱ بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته است موفق شده ۵ بار برای قرمز‌ها گلزنی کند.

حالا با درخشش این هافبک ۲۳ ساله و پیشنهاد احتمالی تیم‌های خارجی به وی، مدیریت باشگاه پرسپولیس دست به کار شده و در تلاش است تا به منظور حفظ این ستاره ازبکستانی مدت قرارداد اورونوف را افزایش دهد. مذاکرات اولیه در این خصوص صورت گرفته و طرفین منتظر پیشنهادات یکدیگر هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است