Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی شامگاه جمعه در پی شهادت مظلومانه شهید فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان به دست عوامل کور دل وابسته به رژیم سفاک صهیونیستی، پیامی صادر کرد که در این پیام آمده است؛

بار دیگر عوامل و عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی، دست به اقدامی شنیع و وحشیانه زدند و یکی از دانشمندان برجسته‌ی هسته‌ای و شخصیت‌های علمی و پژوهشی کشورمان را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جمله دانشمندان مؤثر بخش تحقیقات علمی و از مدیران ارشد کشور بود که عمر پر برکت خویش را وقف توسعه و اعتلای حوزه دفاعی و بازدارندگی کشور نمود و به دلیل موفقیت‌های چشمگیر در بخش هسته‌ای و موشکی، همواره مورد خشم دشمنان نظام قرار داشت و بارها مورد تهدید رژیم اشغالگر قدس، قرار گرفته بود.

بی تردید ترور دانشمندان هسته‌ای، آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه، برای جلوگیری از دستیابی ایران به فن آوری های مدرن در حوزه‌های نظامی و دفاعی است و صهیونیست‌های خون آشام در واپسین روزهای عمر رئیس جمهور شکست خورده و ناکام آمریکا، در صدد تشدید فشار بر جمهوری اسلامی ایران هستند و با تصور باطل خویش، سعی در ممانعت از پیشرفت‌های علمی و موفقیت‌های هسته‌ای کشورمان دارند. عناصر کوردل تروریستی وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی و آمران و عاملان این اقدام وحشیانه بدانند، گرچه شهادت این مدیر توانا و شایسته، ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما قطعاً، راهی که شهید فخری زاده و سایر شهدای هسته‌ای آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار آنان است و به زودی پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

کد خبر 5082063

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین نوش آبادی محسن فخری زاده ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شیراز هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف گرگان بسیج عکس استانها بوشهر بارش باران هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه

منابع خبری از شهادت یک خبرنگار فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، محمد بسام الجمل، خبرنگار فلسطینی شب گذشته در جریان بمباران خانه‌اش در منطقه الجنینه در شرق رفح توسط رژیم صهیونیستی به شدت مجروح شد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این خبرنگار صبح امروز به شهادت رسید.

سندیکای خبرنگاران فلسطینی در اواخر فروردین امسال در گزارشی از شهادت و زخمی‌شدن ۱۵ خبرنگار در جنایات رژیم صهیونیستی طی ماه مارس در نوار غزه خبر داد.

 در ماه مارس، نیروهای اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی مرتکب شدند که طی آن ۶ خبرنگار شهید و ۹ تن دیگر مجروح شدند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کمیته آزادی‌ها وابسته به سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد از این ۶ خبرنگار سه تن به دلیل بمباران خانه‌هایشان به شهادت رسیدند. سه خبرنگار دیگر هم بر اثر اصابت گلوله و ترکش شهید و ۹ تن دیگر زخمی و در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

این بیانیه می‌افزاید که ارتش اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف از جمله تخریب ۱۲ مؤسسه و خانه متعلق به خبرنگاران در نوار غزه، دستگیری هشت خبرنگار، ۲۴ مورد تخریب و ضبط تجهیزات روزنامه‌نگاری و ۲۲ مورد بازداشت تیم روزنامه‌نگاری برای اخلال در کار را مرتکب شده است.

نقض آزادی مطبوعات به‌ویژه با بسته‌شدن شبکه تلویزیونی فلسطین در شهر قدس و با اخراج تعدادی از خبرنگاران برای پوشش‌ندادن رویدادهای این شهر و اطراف مسجدالاقصی تشدید شده است.

طبق گزارش منابع خبری از هفتم اکتبر تا کنون بیش از ۱۳۰ خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند.

این اتحادیه اطمینان داد که همواره به دنبال تعقیب رژیم صهیونیستی در برابر دادگاه‌های بین‌المللی برای جنایات ارتکابی علیه روزنامه‌نگاران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است