Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گفت: لازم است  تمامی دستگا‌ههای اجرایی از حداکثر ظرفیت خود برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های احتمالی ناشی از بارندگی ها و سیلاب  ها استفاده کنند.   حسین کلانتری همچنین خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی افزود: اقداماتی همچون لایروبی دهانه پل‌ها، جلوگیری از ساخت‌ و سازهای غیر مجاز و ممانعت از ریختن زباله‌ها در مسیر رودخانه‌ها در دستور کار قرار گیرد تا امسال در فصل بارشها شاهد خسارات چند سال اخیر نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او بیان کرد: هشدارهای کارشناسان هواشناسی حاکی از بارش باران و در نتیجه سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در روزهای آینده  است و مردم  هم باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.   استاندار کهگیلویه بویراحمد همچنین در این جلسه با اشاره به محدودیت های کرونایی در استان گفت: همه دستگاهای خدمات رسان باید مقابل تجمعات و شلوغی ها را بگیرند.   حسین کلانتری همچنین وضعیت شیوع کرونا در استان را بحرانی اعلام کرد و گفت: مدیران دستگاههای اجرایی در این مدت حق مرخصی و یا ماموریت رفتن را ندارند و باید با مشخص کردن تیم های نظارتی و عملیاتی خود آمادگی لازم را برای مدیریت بحران ناشی سیلاب ها و بیماری کرونا داشته باشند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش شدید باران سیلاب و آبگرفتگی بارندگی های اخیر کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ نیروگاه برق ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان. این نیروگاه که برق مصرفی دو ساعت پایتخت در شبانه روز را تامین می‌کند، با تعمیرات اساسی آماده تامین برق پایدار مورد نیاز در فصل گرمِ سال است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری