Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان سیستان‌ و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کرد. در پیام آیت‌الله محامی که نسخه‌ای از آن روز به دفتر استانی تسنیم نمابر شده آمده است: عمق عداوت دشمنان بزدل صهیونیست با ملت عزیز ایران بار دیگر برای تمام عالم، هویدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند توانمند هسته‌ای کشورمان، نشانگر استیصال ایادی شیطان در مقابله با روند متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و فتح قله‌های دانش توسط دانشمندان متعهد و ساعی ما است.

چرا 10 سال بعد از ترور شهید شهریاری، دانشمند دیگری ترور شد؟/ وقتی آقا مجید را دو بار تهدید کردندعضو کمیسیون آموزش مجلس: شکی نیست که رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده نقش داشته استروحانی: ترور شهید فخری زاده ناشی از عجز دشمنان قسم خورده ملت ایران است

البته این اقدامات پست نه تنها آنها را از منجلاب تباهی نجات نخواهد داد، بلکه عمر نحس و دوران تاریک ظلم و ستم آنها را کوتاه‌تر خواهد کرد. این واقعه اگر چه دردناک است و جانکاه، اما نیروهای جان بر کف اسلام با اتکال بر خداوند «عزیز ذوانتقام» این حرکت پلید را بی‌جواب نخواهند گذاشت.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و عموم ملت شهیدپرور ایران، برای بازماندگان صبر جمیل و اجز جزیل و برای آن شهید عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/392/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شهید محسن فخری زاده ترور شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه