Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: عدم اتخاذ موضع قاطعانه در مقابل نظام سلطه سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها را در معرض سوء قصد قرار می‌دهد.


تقی زاده، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در پی انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا جریانی در داخل به دنبال این هستند که با ایجاد یک فضای ۲ قطبی کشور و مردم را به سمت مذاکره دوباره با آمریکا بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کسانی که پیش از این آب مردم را به مذاکره با آمریکا پیوند زدند امروز نیز تلاش می‌کنند تا با تقسیم آمریکا به آمریکای بد و آمریکای خوب که با آقای باید معرفی می‌شود کشور را بار دیگر در تنگنا قرار داده و زمینه مذاکره را فراهم کنند و این در حالی است که مذاکرات گذشته هیچ تاثیری برای بهبود وضع معیشت و زندگی مردم نداشته است.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: یقینا دم زدن از مذاکره ما را به سمتی می‌برد که دشمنان کشور این بار با وقاحت تمام و کمال به جای برنامه هسته‌ای احتمالا برنامه‌های موشکی و جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه را هدف بگیرند. به هر روی آقایان برای اینکه در فضای رسانه‌ای خود را برجسته کنند درصدد این هستند که بر طبل مذاکره بکوبند.

تقی زاده با اشاره به اینکه در این چند سال و به مرور زمان شاهدیم که سیاست خارجه کشورمان در مقابل آمریکا و نظام سلطه با شکست مواجه شده است، بعد از ترور شهید قاسم سلیمانی در دی ماه سال ۹۸ شاهد بودیم که دولت به جای اینکه علیه آمریکا موضع گیری کند و دیگر دم از مذاکره با قاتلین سردار سلیمانی نزند شاهد بودیم که در این اواخر و مخصوصا بعد از انتخاب بایدن دوباره تلاش می‌کنند که کشور را در این وادی قرار دهند.

وی ترور شهید فخری زاده از مغز‌های متفکر کشورمان را نتیجه سیاست شکست خورده، سوء تدبیر و اهمال و سستی دولت در برابر آمریکا دانست، بیان کرد: اگر مسئولان و به ویژه دستگاه دیپلماسی کشورمان در مقابل نظام سلطه موضع گیری مقتدرانه‌ای نداشته باشند شاهد این خواهیم بود که در کشورمان افرادی مثل قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده مورد سوء قصد قرار بگیرند و کشور در حوزه‌های هسته‌ای و موشکی دچار یک خلاء شود

دبیر کل جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در جریان تبادل جاسوس صهیونیستی یهودی با سه تن از شهروندان کشورمان عده‌ای می‌گفتند که این جاسوس بی گناه بوده و جرمی مرتکب نشده است، اما واقعیت این است که اگر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی هر چه قدر مستحکم و مقتدرانه در مقابل جاسوس‌ها بایستد ما شاهد ترور‌هایی که در کشور اتفاق می‌افتد نخواهیم بود.

تقی زاده اضافه کرد: خواهش ما از دولتمردان این است که به جای تضعیف دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به آن‌ها برای گرفتار کردن معاندین و منافقینی که درصدد ترور دانشمندان کشورمان هستند کمک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترور شهید فخری زاده شهید قاسم سلیمانی مذاکره با آمریکا انفعال دستگاه دیپلماسی دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان جامعه اسلامی دانشجویان نظام سلطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است