Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری با اعلام این مطلب ابراز کرد: آغاز محدودیت های کرونایی از ابتدای آذرماه امسال موجب حضور حداکثر 50 درصدی کارکنان دولتی در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی و ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان محترم شده است که باید از این فرصت برای کاهش مصرف گاز طبیعی ادارات و مجموعه های دولتی و کمک به تامین و پایداری زنجیره تامین گازطبیعی استان در این روزهای سرد استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام مدارس و دانشگاه های استان در مقاطع مختلف تعطیل بوده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و آموزش غیرحضوری مشغول به فعالیت هستند.  به همین علت دلیلی برای روشن کردن سیستم های گرمایشی بخش آموزشی وجود نداشته و گرم کردن فضای اداری حداقلی کفایت می کند. 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: فرآیند بازرسی و پایش دمای محیط ادارات، بانک‌ها و موسسات آموزشی و دانشگاهی استان از دو هفته گذشته آغاز شده که متاسفانه نتایج اولیه نشان دهنده رشد مصرف این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. طبق گزارش بازرسان متاسفانه در حالی که سامانه گرمایشی برخی از ادارات روی حداکثر تنظیم شده، پنجره اتاق ها هم به جهت تهویه هوا باز است.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و کاهش دما در اکثر مناطق استان تامین مطمئن و پایدار گاز طبیعی نیازمند همکاری بخش های مختلف است که در این بین نقش بخش دولتی بسیار مهم می باشد.

افتخاری گفت: رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد در فضاهای داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری به صورت محدود در اتاق های فعال، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل، سرویس و تعمیر دوره‌ای تجهیزات گازسوز از طریق متخصصان مجاز و نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه به منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گازسوز و انجام معاینه فنی موتورخانه‌ها از جمله درخواست های شرکت گاز برای مدیریت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در بخش اداری است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: به ادارات پرمصرف در درجه اول تذکر کتبی داده می شود و در صورت عدم توجه با هماهنگی استانداری نسبت به قطع گاز این دسته از دستگاه‌های دولتی اقدام خواهیم کرد. ضمن آنکه بر اساس آخرین مصوبه هیات دولت، گازبها ادارات و دستگاه‌های دولتی که مصرف گاز آنها نسبت به مدت مشابه سال های قبل افزایش داشته باشد مشمول افزایش قیمت خواهند شد.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی مصرف گاز در مشهد گاز شرکت گاز خراسان رضوی گاز طبیعی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند

به گزارش جماران؛ امیرحسین بانکی پور در گفت و گویی ویدیویی به رجانیوز گفت: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند.

کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند .

بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم .

الان حداکثر ۱۰ درصد جامعه بی حجاب یا بد پوشش است که با اجرای این قانون به کمتر از یک درصد کاهش پیدا می‌کند، چون بخش زیادی از این‌ها معاند نیستند بلکه جوگیر و... بوده اند.

در این لایحه، وزارت‌های صمت و اقتصاد و شهرداری‌ها بیشترین وظیفه را بر عهده دارند.

مالیات‌های محصولات حجاب باید صفر شود و وزارت اقتصاد هم تسهیلات بدهد.

بوستان‌ها را به بوستان‌های اختصاصی بانوان تبدیل کنند.

مجازات تعریف کرده ایم و ضمانت اجرا‌ها بسیار بالاست.

کتاب‌های درسی در تمام مقاطع باید اصلاح شود.

حجم ویدیو: 8.87M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی