Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:32:16 GMT

کارگردان «پایتخت» در پی ساخت سریالی تازه

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۷۲۵۵

کارگردان «پایتخت» در پی ساخت سریالی تازه

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سریال جدید سیروس مقدم با نام «بغض» قرار است در شبکه نمایش خانگی تولید شود.

این سریال ملودرامی عاشقانه است که در مرحله نگارش فیلم نامه قرار دارد و هنوز زمان آغاز پیش تولید آن مشخص نشده است.

بنا بر این گزارش، قرار بود «امیرحسین آشتیانی پور»که پیش از این مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بود تهیه کنندگی این سریال را به عهده داشته باشد اما به تازگی و با انصراف آشتیانی پور، «منوچهر محمدی» کار تهیه این سریال را عهده دار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم در این سالها سریال های پایتخت، مدینه، زیر هشت، تا ثریا، میکائیل، رستگاران، دیوار و ... را برای تلویزیون کارگردانی کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده پرویز پورحسینی سیروس مقدم کارگردان سریال تلویزیونی سریال بغض سریال پایتخت محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده پرویز پورحسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟

عصر ایران، تصویری هوایی از پارک لاله را منتشر کرده که به عنوان تنها راه‌ تنفس شهر تهران از سوی فعالان محیط‌زیست شناخته می‌شود.

مرتضی هادی جابری‌مقدم، عضو هیئت علمی دانشکده شهرسازی دانشگاه تهران درباره «حصارکشی وسط پارک‌لاله تهران»، گفت: هیچ منطقی از «ساخت و ساز با هر نوع کاربری» در پارک لاله تهران دفاع نمی‌کند.هر مترمربع از پارک لاله، بی‌نهایت برای تفریح و نشاط‌آفرینی مردم شهر تهران ارزش دارد و نباید این شکلی تلف شود. او تاکید می‌کند: پارک لاله، حتی مسجد هم دارد و نیازی به ساخت و ساز نیست.

جابری‌مقدم، زمین پارک لاله را «قیمت‌دارترین دارایی شهر» توصیف کرد و خواستار توقف اقدام شهرداری شد.

۳۰۰۰ مترمربع زمین وسط پارک لاله، معادل ۶ ساختمان مسکونی ۵ طبقه با مساحت ۱۹۰ مترمربع بنا در هر طبقه، وسعت دارد و از این منظر، «یک ساخت و ساز عظیم» در پارک لاله، در حال تدارک است.

دیگر خبرها

  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون