Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:45:27 GMT

تبریک و تسلیت به ملت ایران

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۷۶۸۸

تبریک و تسلیت به ملت ایران

روزنامه آفتاب یزد هشتم آذر در یادداشتی به قلم  حسین کنعانی مقدم  کارشناس مسایل سیاست خارجی منتشر کرد و نوشت: ترور دانشمند برجسته ی کشورمان که دیروز رخ داد را باید در ابتدای امر تبریک و تسلیت گفت به ملت ایران و مقام معظم رهبری، برای داشتن چنین متخصصان و شخصیت‌هایی که نیروهای دشمن و مزدوران آنها در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند به زعم خود با ترور به اهداف خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن فخری زاده دانشمندی که در جایگاه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز حضور داشت، در صنعت هسته‌ای و موشکی ایران چهره به نام و برجسته‌ای بود. پیش از این نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نیز در شوهای تبلیغاتی خود به نام فخری زاده اشاره کرده بود. اگرچه از دست دادن او ضایعه‌ای بزرگ برای کشور بود...در شرایط فعلی نخست باید منتظر کامل شدن تحقیقات ماند تا روشن شود چه افراد و گروه‌هایی در این ترور دخیل بوده اند.

در شرایط فعلی اولین و احتمالا قوی‌ترین گمانه زنی این است که اسرائیلی‌ها در این ترور نقش داشته اند. اگر این موضوع پس از گزارش‌ها تایید شود حتما باید برنامه‌ای برای انتقام سخت از این اقدام آنها در دستور کار قرار گیرد. اینکه پاسخ چگونه باشد و در چه زمانی باشد تصمیماتی است که مراجع بالادستی می‌توانند درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

ضایعه دیروز درحالی رخ داد که چند روزی است شاهد یک سری تغییر و تحولات نسبت به نوع تهدیدات امنیتی ایالات متحده آمریکا و اسرائیل بوده ایم. اقداماتی که در مرزهای جولان، در سوریه و عراق رخ داده نشان از تغییراتی است که از قرار دونالد ترامپ به دنبال این است با برخی اقدامات ماجراجویانه بایدن را در شرایط پیچیده‌ای قرار دهد و چه بسا رئیس جمهوری آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای او گمان می‌کنند با وقوع یک جنگ ترامپ می‌تواند در کاخ سفید باقی بماند.

منبع: روزنامه آفتاب یزد برچسب‌ها تروریسم دونالد ترامپ اسرائیل محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم دونالد ترامپ اسرائیل محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی تروریسم دونالد ترامپ اسرائیل محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیور مردان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

اینجانب شهادت این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مقام معظم رهبری فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

شب گذشته در حین پایش و مراقبت نوار مرزی مرزبانان هنگ مرزی بانه، با گروهک معاند درگیر شدند که سرباز وظیفه «فرزین بلیان» مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کرد و به شهادت رسید.

کد خبر 6094916

دیگر خبرها

  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم