Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:05:21 GMT

صدور کشاورز کارت در گناوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۱۱۱

صدور کشاورز کارت در گناوه آغاز شد

عباس تخم افشان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای تفاهم‌نامه امضا شده بین بانک کشاورزی و وزارت جهادکشاورزی تا سقف ٢٠٠ میلیون ریال تسهیلات درقالب صدور کشاورز کارت در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: صدور این کارت تنها برای خرید نهاده‌های کشاورزی شامل کود و سم و محصولات استراتژیک گندم، جو و کلزا است که برای کشاورزان شارژ و قابلیت استفاده در پایانه فروش کارگزاران مورد تائید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مبلغ تسهیلات به ازای هر هکتار کشت دیم ۱۰ میلیون ریال و آبی ۲۰ میلیون ریال تعیین شده‌است.

تخم افشان افزود: سود این تسهیلات ۱۲ درصد و مدت باز پرداخت یکساله است و سقف آن برای هر کشاورز تا  ٢٠٠ میلیون ریال پیش‌بینی شده‌است.

مدیر جهادکشاورزی گناوه یادآورشد: در صورت موافقت بانک کشاورزی، تسهیلات مذکور با سود ۱۸ درصد قابل تمدید است.

وی ادامه داد: متقاضیان برای استفاده با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

تخم افشان از کشاورزان متقاضی ساکن در روستاهای بخش مرکزی خواست برای استفاده از این تسهیلات حمایتی به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان  و در بندرریگ به مرکز جهادکشاورزی این بخش مراجعه کنند.

مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: شرط اصلی پذیرش درخواست صدور کشاورز کارت کشاورزان ثبت مشخصات آنان در سامانه جامع پهنه‌بندی است.

وی یادآورشد: متقاضیان برای بهره‌مندی از این فرصت در  زمان حضور به جهادکشاورزی شهرستان، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدارک اثبات مالکیت و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گرمسیری  و کم آب کشور است که زمین‌های کشاورزی در این منطقه بدلیل نبود منابع آب بصورت دیم و در فصل پاییز کشت می‌شود.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی بوشهر کشاورزی گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی بوشهر کشاورزی گناوه تسهیلات بانکی بوشهر کشاورزی گناوه اخبار کنکور میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور، گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
هودیانی با بیان اینکه مهمترین ارقام کشت شده در این منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است، افزود: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم از سطح اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول، برداشت خواهد شد، ادامه داد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صد درصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور