Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:24:06 GMT

پایان مرحله دوم اردوی پاراتیروکمان در کیش

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۳۳۰

پایان مرحله دوم اردوی پاراتیروکمان در کیش

اردوی دو هفته‌ای تیم ملی پاراتیروکمان روز گذشته در جزیره کیش به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مرحله دوم اردوی تیم ملی پاراتیروکمان کشورمان در سال 99 که از شنبه (24 آبان ماه) در جزیره کیش آغاز شده بود، روز گذشته (جمعه 7 آذر ماه) به پایان رسید.

 

اصغر زارعی‌نژاد و غلامرضا رحیمی (ماده ریکرو)، ‌سینا منشازاده و رمضان بیابانی (ماده کامپوند) و  محمدرضا زندی (W1) زیر نظر مجید کهتری (سرمربی)، جبرئیل عبادی (مربی) و سعید اصغری‌گنجی (بدنساز) در این اردوی دوهفته‌ای حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به احتمال زیاد مرحله سوم اردوی این تیم بعد استراحت کوتاه، مجدداً در جزیره کیش آغاز خواهد شد.

تیر اندازی (کمان)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیر اندازی کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپوليس که به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، مراحل پایانی بارگذاری مدارک را صورت داد.

با اتفاق روز گذشته در خصوص واگذاری سهام پرسپوليس، آخرین مرحله که مربوط به بحث مالکیت بود نیز به انجام رسید تا اکنون این باشگاه در انتظار تصمیم نهایی و تایید آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

امیرعلی حسینی با انتشار تصویری از پایان مرحله بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای خبر داده است و باید دید اکنون این مدارک مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه موفق به دریافت مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان