Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام سیدجواد سلیمانی آمده است:

 

برادر گرانقدر جناب آقای امیر سرتیپ حاتمی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

باسلام و احترام؛

ترور ناجوانمردانه و رذیلانه رئیس محترم سازمان پژوهش و نوآوری‌ دفاعی کشور و دانشمند برجسته، سرباز وطن، شهید دکتر محسن فخری‌زاده، یک‌بار دیگر خوی جنایتکار و دشمنی آشکار ایادی استکبار به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی را بر ملت ایران آشکار ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که جنابعالی به‌درستی اشاره فرمودید، دشمن توان مشاهده پیشرفت‌های ملت بزرگ ایران را ندارد و به‌همین سبب، دست به ترور ناجوانمردانه و از بین‌بردن دانشمندان و نخبگان ایران اسلامی می‌زند.

اگرچه شهادت این فرزندان برومند مام‌میهن و سرمایه‌های با ارزش، هریک، ضایعه و ضربه‌ای بزرگ برای حرکت علمی کشور محسوب می‌شود، لیکن سابقه پرافتخار جریان رشد و پیشرفت ایران سرافراز نشان داده که مسیر فعلی با قدرت ادامه خواهد یافت و اقدامات کور و ذلیلانه دشمنان، نخواهد توانست در اراده و تحقق پیشرفت ملت ایران خللی وارد کند.

اینجانب به نمایندگی از همه کارکنان و خدمت‌گذاران سنگر صنعتی کشور در گروه خودروسازی سایپا، شهادت شهید مظلوم، فخر المجاهدین، جناب آقای دکتر محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جنابعالی، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و همه فعالان و دست‌اندرکاران صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور و همچنین خانواده محترم آن شهید عزیز، تبریک و تسلیت عرض کرده و توفیق روزافزون فرزندان غیور ایران اسلامی در ادامه نهضت علمی و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

 

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده پرویز پورحسینی خودروسازی سایپا سایپا محسن فخری زاده شهادت فخری زاده نیروهای مسلح محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده پرویز پورحسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای

از روابط عمومی وزارت دفاع و تولیدات دفاعی پاکستان، خواجه محمد آصف در رأس هیاتی برای شرکت در نشست سالانه وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به میزبانی دولت قزاقستان به شهر آستانه پایتخت این کشور سفر کرده است.

وزیر دفاع پاکستان همچنین با برخی از همتایان خود از کشور‌های دوست و عضو سازمان همکاری شانگهای دیدار و در خصوص همکاری‌های دفاعی دوجانبه گفتگو کرد.

در این دیدار‌ها حوزه‌های مختلف مورد علاقه دوجانبه از جمله امنیت منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم، وضعیت افغانستان و بررسی اولویت‌های امنیت ملی، تهدیدات افراطی، مدیریت مرز‌ها و امنیت دریایی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت که این کشور به شدت نگران تشدید وخامت اوضاع در غزه است و افزود: ما همواره از راه حلی عادلانه، جامع و پایدار برای مساله فلسطین که در حقوق بین الملل و در راستای قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملت تثبیت شده، دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پاکستان بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به سازمان همکاری شانگهای تاکید می‌کند و مصمم به تعمیق و گسترش هرچه بیشتر تعاملات با اعضای آن است.

سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است