Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در پی شهادت شهید محسن فخری زاده پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا متن پیام به شرح زیر است؛
بسم‌رب‌الشهدا و الصدیقین

دشمنان کور دل نظام جمهوری اسلامی یک بار دیگر با هدف اخلال در حرکت رو به جلوی علمی کشور به خصوص کند کردن و توقف مسیر رشد و توسعه دانش دفاعی و هسته‌ای کشور دکتر محسن فخری‌زاده از پژوهشگران نامی و بزرگ صنعت دفاعی را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید فخری‌زاده پژوهشگری لایق و برجسته و از پیشگامان حرکت رو به جلوی علمی کشور در صنعت دفاعی بود که دشمنان کوردل ایران اسلامی به ویژه صهیونیست‌های تروریست و آدمکش با این ترور کور عمق کینه و نهایت واهمه خود را نسبت به پیشرفت‌های علمی کشور توسط فرزندان حضرت روح‌الله «ره» نشان دادند.

دشمن مستکبر و جنایتکار و صهیونیست‌های تروریست بدانند که دانشمندان هسته‌ای ما هر یک ده‌ها و بلکه صدها نخبه علمی متعهد پرورش داده‌اند و این مسیر پر افتخار با ریختن چنین خون‌های پاکی هرگز مسدود نمی‌شود.

این جانب شهادت دانشمند راه عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم روحی له الفدا، رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، ملت شریف و صبور ایران اسلامی، خانواده شهید بزرگوار و مردم شهیدپرور، همیشه در صحنه و بصیر کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد نماينده ولي فقيه در استان شهید محسن فخری زاده کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور