Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شعبانی، به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده، گفت: دشمنان وابسته به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر در اقدامی ددمنشانه با ریختن خون پاک یکی دیگر از دانشمندان و مدیران خدوم ایران اوج خباثت خود را نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، متن پیام تسلیت  آیت الله «حبیب الله شعبانی موثق» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به مناسبت شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/169)

 

دشمنان کینه توز کوردل و وابسته به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی یکبار دیگر در اقدامی ددمنشانه با زمین ریختن خون پاک یکی دیگر از دانشمندان و مدیران خدوم ایران اسلامی اوج خباثت خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با افسوس فراوان شهادت "دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح" که عمر پاک و پرثمر خود را در راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی صرف کرد را به محضر حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خانواده آن شهید گرانقدر و همکاران و دوستانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم که روح پاک آن شهید بر خوان با کرامت سالار شهید حضرت حسین ابن علی (ع) میهمان باشد.

 

قطعا انتقام و مجازات عاملان این اقدام جنایتکارانه مطالبه و خواست مردم عزیز و انقلابی است که امیدوارم با تیزهوشی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این خواست مهم محقق شود.

 

عناصر تروریستی مسلح،  عصر (جمعه) خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و این دانشمند هسته ای کشورمان  را به درجه رفیع شهادت رساندند.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشمند هسته ای پیام تسلیت امام جمعه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۱۹:۵۷ دقیقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

کوروش سبزعلی افزود:با اعلام این حادثه ۲۵ آتش نشان از ۶ ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان سلمان فارسی شرقی اعزام شدند.

وی ادامه داد:در این حادثه که در یک فروشگاه پلاسکو رخ داد، آتش نشانان ضمن ایمن سازی توانستند حریق را مهار و از گسترش آن جلوگیری کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد:علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

دیگر خبرها

  • مقام بلندپایه ارتش: اینکه بگوییم مسئولین ما خلافکار و دزدند باعث می‌شود جوان ما در ایران نماند /استاد به دانشجوی نخبه می‌گوید تو بی عقلی که مانده‌ای
  • اسلامی: دشمنان هنوز هم‌ با ایران ‌هسته‌ای مخالفند
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه