Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:05:55 GMT

موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۷۷۷

موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شد

مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد با برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده سالیانه و مجمع فوق‌العاده ادغام موسسه اعتباری کوثر، این موسسه رسماً در بانک سپه ادغام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد کاظم چقازردی اظهار داشت: در اجرای مصوبه شورای راهبری ادغام، بانک سپه با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان بورس و اوراق بهادار، زمینه برگزاری مجامع این بانک ها و موسسه را فراهم نمود و در قدم بعدی مجامع مربوط به موسسه اعتباری کوثر با حضور اکثریت سهامداران در روز چهارشنبه پنجم آذرماه سال ۱۳۹۹برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برگزاری مجامع موسسه اعتباری کوثر، از روز پنجشنبه ششم آذرماه سال جاری شعب موسسه اعتباری کوثر سابق با تابلوهای بانک سپه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز و مشتریان گرامی هستند.

چغازردی خاطرنشان کرد: بانک سپه تمامی تمهیدات اجرایی شامل عملیات حوزه شعب، به ‌کارگیری نرم‌افزار واسط برای ارائه خدمات مشتریان، نصب تابلوهای بانک سپه، صدور احکام کلیه مسئولان و پرسنل شعب از سوی بانک سپه، ابلاغ راهبردها و دستورالعمل‌های اجرایی بانک سپه متناسب با ساختار مصوب هیئت‌ مدیره بانک سپه را انجام داده و به فضل پروردگار خدمات مطلوب به مشتریان عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل بانک سپه ابراز امیدواری کرد با هماهنگی به‌عمل‌آمده مجامع سایر بانک‌های ادغام شونده طبق برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده تا پایان آذرماه سال جاری برگزار شود و بدین ترتیب پرونده مهم و ملی ادغام خاتمه یابد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه اعتباری کوثر بانک بانکداری موسسه اعتباری کوثر بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، آرش مصلح گفت: سد کوثر ۱۰۰درصد پر شده و سرریز شد، سد چم‌شیر قریب به ۷۰۰ میلیون متر مکعب گنجایش دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب سیلاب را مهار کرده است، همچنین ظرفیت ۹ میلیون متر مکعبی سد شاه قاسم یاسوج نیز در حال تکمیل شدن است و در همین هفته سر ریز خواهد کرد. وی اظهار کرد: میانگین بارش استان به حدود ۶۴۰ میلی متر در سال آبی جاری رسیده که حدود ۵.۶ درصد افزایش بارش را نسبت به دراز مدت داشته است. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین بارش استان در ایستگاه‌های باران سنجی طسوج در شهرستان چرام به میزان ۱۳۳۰ میلی متر و ایستگاه دشتروم بویراحمد با حدود ۱۲۰۰ میلی متر به ثبت رسید. مصلح با بیان اینکه وضعیت سد‌های استان نرمال است و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین آب شرب صنعت و کشاورزی نداریم، تصریح کرد: در سد کوثر تامین آب در همه بخش‌ها با اطمینان بالا در حال انجام است و در مورد سد شاقاسم هم نگرانی نخواهیم داشت، زیرا ظرفیت آن درحال تکمیل شدن است. وی بیان کرد: همچنین در سد چمشیر نیز حجم آب این سد به ۷۰۰ میلیون متر مکعب رسیده که قاعدتا امکان استارت نیروگاه‌های برقابی این سد در فصل تابستان وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت