Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، محمدصالح جوکار ، با اشاره به ترور شهید «محسن فخری‌زاده» گفت: ترور دانشمند عزیز و توانمند ما ضایعه بسیار دردناکی بود.


وی تأکید کرد: این جور نیست که با این ترور از فعالیت‌های خودمان دست برداریم؛ این مسیر به دست افرادی که پرورش یافته مکتب فخری‌زاده هستند ادامه پیدا خواهد کرد.


جوکار تصریح کرد: دشمنان باید بدانند با ترور و شهید کردن دانشمندان ما نمی‌توانند جلوی پیشرفت ما را بگیرند بلکه جوانان و محققان ما در این مسیر مصمم‌تر خواهند شد چراکه مسیرشان مسیر به حق و درستی است و بر این مسئله پافشاری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون «شوراها و امور داخلی کشور» مجلس اظهار داشت: به کارگیری تروریست‌های دولتی از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌تواند مانع پیشرفت هسته‌ای ایران شود لذا این مسیر مسیر ترسیم شده و چشم‌انداز مشخصی دارد و یقیناً به دست دانشمندان ایرانی تحقق پیدا خواهد کرد.


جوکار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ترور شهید فخری‌زاده چقدر می‌تواند گویای واهمه دشمن از پیشرفت‌های علمی و عقده گشایی شکست‌های راهبردی و منطقه‌ای باشد، گفت: دشمن به خوبی این مسئله را دریافت کرده است که نمی‌تواند جلوی پیشرفت هسته‌ای ایران را بگیرد.


وی با بیان اینکه حذف اشخاص، تهدیدهای فیزیکی از سوی دشمن راهی غلط است، اظهار داشت: دشمنان فکر می‌کنند با این ترورها می‌توانند مقابل فعالیت‌های هسته‌ای ایران بایستند و یا این فعالیت‌ها را متوقف کنند لذا دشمنان باید بدانند که این چنین نیست و اگر امروز پرچم از دسته یک دانشمند ما رها می‌شود یک دانشمند دیگری در همان جبهه آن پرچم را گرفته و به اهتزاز در خواهد آورد بنابراین پرچم هسته‌ای ایران افتادنی نیست.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دشمنان نمی‌توانند با انجام برخی تحرکات بزدلانه مقابل یک جریان و یک ملت بایستند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ترور شهید فخری زاده نماینده هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان داد.

به گزارش مهر، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون عنوان کرد: نشست امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) کمیسیون اجتماعی با محوریت و موضوع بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، معاونان این سازمان و رئیس کانون بازنشستگان کارگران برگزار شد.

وی ادامه داد: در جریان این نشست بحث مختلفی درباره وضعیت و شرایط اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه انجام شد؛ با توجه به اینکه هنوز برنامه هفتم توسعه ابلاغ نشده است، مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی منتظر ابلاغ رسمی این قانون هستند تا بر اساس آن بتوانند حکم‌ها را اجرا کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: البته بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد، معوقات ماه (های) گذشته بازنشستگان هم پرداخت خواهد شد؛ اما از آنجا که تا به الان حکمی ابلاغ نشده، هنوز مشخص نیست که این مناسبات و تنظیمات و متناسب‌سازی حقوق بر چه اساسی خواهد بود.

اسماعیلی در ادامه گفت: در جریان این نشست بحث مفصلی پیرامون این موضوع صورت گرفت که کمک حال بازنشستگان تأمین اجتماعی باشیم. قرار بر این شد که اگر در این یک ماه زمان باقی‌مانده مجلس یازدهم احکام ابلاغ و متناسب‌سازی اعمال شود، مجدداً جلسه‌ای برگزار کنیم و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم.

دیگر خبرها

  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود