Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@23:24:55 GMT

وزیر دفاع: راه شهید فخری‌زاده ادامه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۹۲۴۱

‍‍‍‍‍‍

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: راه شهید فخری‌زاده با همراهی همکاران و شاگردان ایشان ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر دفاع به همراه جمعی از مقامات با خانواده شهید دکتر فخری زاده دیدار کرد. امیر حاتمی در حاشیه دیدار با خانواده شهید محسن فخری زاده در خصوص این دیدار گفت: امروز توفیق داشتیم در خدمت خانواده معظم شهید فخری زاده برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید گفت حق شهید عزیزمان بر گردن همه ما این بود که یک مراسم باشکوه و درخور برای شهید عزیزمان داشته باشیم، اما با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا و محدودیت‌های مختلف اعلام شده خدمت خانواده شهید عزیز رسیدیم و عرض تسلیت داشتیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: به حمدلله خانواده ایشان هم مثل خودشان فرهیخته و با روحیه بسیار بالا هستند و درخواستشان این بود که راه شهید عزیزمان را با قوت ادامه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تنها خواسته همسر گرامی شهید عزیزمان فخری‌زاده از من این بود که اجازه ندهید راه شهید عزیزمان بسته بماند، من هم با اطمینان به ایشان عرض کردم حتماً همه ما به ویژه همکاران، همراهان و شاگردان زیادی که در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف تربیت کردند با قوت و با سرعت و اطمینان ادامه پیدا خواهد کرد.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: ویردفاع ، دیدار ، خانواده شهید فخری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دیدار خانواده شهید فخری شهید عزیزمان خانواده شهید شهید فخری وزیر دفاع راه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی‌ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی‌ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین هم در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین‌الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد. در این دیدار این مقام ارشد نظامی چین خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748147

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد