Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان و استاندار کرمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه‌ی شهید محسن فخری‌زاده، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت این دانشمند عرصه‌ی دفاعی را تهنیت و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در بیانیه‌ مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان و علی زینی‌وند استاندار کرمان که شامگاه هفتم آذرماه منتشر شد آمده است: «جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین قربانی تروریسم دولتی در جهان بوده و استفاده از حربه‌ی ترور از حیث انسانی، حقوقی و باورهای دینی غیرقابل قبول، مطرود و محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از  ناتوانی کامل دشمنان استقلال ایران اسلامی در برابر عزم ملت‌ آگاه و غیور ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است».

این بیانیه می‌افزاید: «بدون شک، مردم بصیر ایران اسلامی و فرزندان توانمند آنان در راه اعتلا و پیشرفت کشور و دستیابی به بالاترین مراتب علمی و فناوری مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند کرد و چنین رفتارهای خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده‌ی استوار ملت ایجاد نمی‌کند بلکه شمیم معطر مجاهدت علمی در فضای میهن عزیزمان پراکنده و در پیمودن این راه مصمم‌تر خواهیم شد».

در پایان این بیانیه آمده است: «اینجانبان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی تمامی شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، به‌ویژه شهدای عرصه‌ی فناوری‌های دفاعی، همراه با ملت آزاده‌ی ایران اسلامی، با آرمان‌های امام راحل عظیم‌شأن و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و تداوم راه پر افتخار شهیدان عزیز تجدید پیمان می‌بندیم.».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان امام جمعه کرمان علی زینی وند محسن فخری زاده شهید محسن فخری زاده ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر پنجشنبه در در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه اکثر کشورهای دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، گفت: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ دائم به شکست‌ها اعتراف کرده است، گفت: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیفمان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، گفت: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را پذیرفتند و امروز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند امروز نبودند و این اقدامات در غزه توسط جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد.

سردار فدوی تصریح کرد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق گفت: با وجود اینکه امپراتوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است و اگر غرب بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم داشت.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، گفت: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و درواقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهنمان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، ولی شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی تصریح کرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت درراه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیر معصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

سردار فدوی اظهار کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یادشده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت خود را شفاعت کند.

وی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هرلحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

سردار فدوی بیان کرد: اکنون ما شاهد عزت و اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.

کد خبر 6095014

دیگر خبرها

  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • اساتید در شکل‌گیری شخصیت انسان‌هایی که آینده جامعه را می‌سازند، بسیار مؤثر هستند
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد