Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:53:15 GMT

پروازهای فرودگاه تبریز برقرار است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۹۵۲۱

پروازهای فرودگاه تبریز برقرار است

رامین آذری، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از روز پنجشنبه با آغاز بارش برف و افت شدید درجه حرارت، بلافاصله نیروهای آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای این فرودگاه عملیات برف روبی، اوره پاشی، یخ زدایی و تردد خودروهای سنگین روی باند پرواز را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: نخستین عملیات یخ زدایی باند برای هواپیمایی آتا در این فرودگاه انجام شد و عملیات یخ زدایی و اوره پاشی باند ۳۰ چپ فرودگاه تبریز برای مقابله با یخبندان شبانگاهی نیز توسط پرسنل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به انجام عملیات لکه گیری باند فرودگاه توسط این پرسنل، گفت: در صورت بارش دوباره برف، کارکنان اداره ایمنی و آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما آماده انجام عملیات یخ زدایی و اوره پاشی باند پروازی فرودگاه هستند.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی پرواز فرودگاه بین‌ المللی شهید مدنی بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی پرواز فرودگاه بین المللی شهید مدنی بارش برف آذربایجان شرقی پرواز فرودگاه بین المللی شهید مدنی بارش برف اخبار کنکور بین المللی یخ زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد