Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «خانه امن» گفت: از نظر من دلیل اصلی استقبال از این سریال نوع سوژه بکر و جالب توجه آن است، از سویی فیلمنامه به چنین سوژه جذابی به خوبی پرداخته و داستان در کنار پرداختن به آن اتفاق به خوبی شاخ و برگ داده شده و شخصیت‌ها به درستی شکل گرفته اند.

پرویز فلاحی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون دلیل استقبال مخاطبان از سریال تلویزیونی «خانه امن» گفت: از نظر من دلیل اصلی استقبال از این سریال نوع سوژه بکر و جالب توجه آن است، از سویی فیلمنامه به چنین سوژه جذابی به خوبی پرداخته و داستان در کنار پرداختن به آن اتفاق به خوبی شاخ و برگ داده شده و شخصیت‌ها به درستی شکل گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: طبیعتا پرداختن به چنین سوژه ای در سریال «خانه امن» اتفاق آسانی نیست، سوژه ملتهب این سریال کار را برای فیلمنامه نویس و کارگردان سخت کرده است، اما خوشبختانه اثر به خوبی ساخته شده و از سوی مخاطبان هم با اقبال روبرو شده است. 

فلاحی پور در مورد چگونگی حضورش در سریال تلویزیونی «خانه امن» اضافه کرد: پیش از این پروژه در سریال «ترور خاموش» همکاری خوب و دلچسبی را با احمد معظمی داشتم، سریال «خانه امن» به نوعی فصل دوم ترور خاموش است و من با خواندن فیلمنامه و همین طور تجربه همکاری با معظمی حضور در این سریال را پذیرفتم. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی فلاحی‌پور پیرامون وضعیت بازیگری اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «خانه امن» درباره سختی‌های بازیگری در شرایط شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: در هر صورت بازیگران جلوی دوربین نمی‌توانند ماسک بزنند اما در پشت صحنه تمامی عوامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

وی درباره ایفای نقش «قاضی» در سریال «خانه امن» اظهار کرد: پیش از این دو بار در نقش وکیل حاضر شده‌ام اما این نخستین باری است که در یک اثر نقش قاضی را بازی می‌کنم، این نقش چالش‌ها و سختی‌های خودش را داشته اما من به دلیل همین تفاوت و دغدغه‌ها این نقش را پذیرفتم. 

بازیگر سریال کهنه سرباز درباره رسیدن به نقش قاضی تاکید کرد: من برای رسیدن به این نقش تلاش‌های فراوانی انجام دادم و به نظرم به نقش نزدیک شده‌ام، امیدوارم این نقش از سوی مردم نیز قابل قبول باشد، برای این نقش تحقیقات فراوانی را انجام دادم، تحقیقاتی که به دو صورت تئوری و میدانی شکل گرفت.

وی در همین رابطه اذعان کرد: خوشبختانه تعطیلات اخیر مدت زمان خوبی را بری تحقیق در قبال نقش قاضی برایم ایجاد کرد، من علاوه بر خواندن کتاب و مقالات و دیدن فیلم، به واسطه داشتن برخی از دوستانم توانستم چندین بار به دادسرا رفته و محیط را از نزدیک ببینم، در این روند با چندین قاضی هم صحبت شدم و از روند کاری آنها آگاه شدم، این جستجوی میدانی کمک بسیار زیادی را برای ایفای این نقش به من کرده است. 

این بازیگر سینما و تلویزیون نقش خود در سریال «خانه امن» را متفاوت و سخت خواند و خاطرنشان کرد:: رسیدن به هر نقشی سختی‌های خودش را دارد اما وقتی قرار است نقش یک قاضی را بازی کنید، باورپذیر بودن وی نکته بسیار مهمی است تا مخاطب بتواند این کاراکتر را از تمامی زوایا مشاهده و تحلیل کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: خانه امن رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خانه امن رسانه ملی فلاحی پور خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی روز گذشته با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و از رشادت های شهید تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در این دیدار تاکید کرد: پیوست های عملیات های میدانی کارهای دیپلماسی است در عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی باعث موفقیت دو چندان این امر بود، در این همین راستا از تلاش های وزارت امور خارجه و دولت محترم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

احمد حسین فلاحی با اشاره به هشتمین همایش مجاهدان در غربت بیان کرد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را مبنی بر ادامه رایزنی ها و جلسات همچون دعوت از ۳۰ نفر از نمایندگان مجالس محور مقاومت که در هشتمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت صورت پذیرفت برعهده گیرد تا بتوان از جبهه مقاومت پشتیبانی کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی افزود: نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت احتمالا خارج از کشور برگزار خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فلاحی از همایش دیگری در داخل کشور در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های یکی از شخصیت های نظام در زمینه فلسطین و قدس خبر داد.

در این دیدار علاوه بر احمد حسین فلاحی، فداحسین مالکی و زهره الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، خطیبی معاون سرمایه انسانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندی‌های موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.

خبرنگار: مهدی میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228251 برچسب‌ها احمدحسین  فلاحی همدان وزارت امور خارجه مجلس شورای اسلامی استانی ایسکانیوز امور خارجه فلسطین جبهه مقاومت فدا حسین مالکی

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • رستگاری به افق فلسطین
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران