Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه در حال حاضر لزوم احداث مدارس در روستاهایی که دانش آموزان در مدارس کانکسی مشغول تحصیل هستند وجود دارد، اظهار داشت: طی دیدار با رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مشکلات شهر سلماس در راستای محرومیت‌زدایی مطرح شد و رییس بنیاد مستضعفان در خصوص محرومیت‌زدایی مناطق مرزی آذربایجان‌غربی و به ویژه مناطق کم‌برخوردار روستایی سلماس، اعلام آمادگی کرده و دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین لزوم تکمیل آسفالت و روکش جاده‌های روستایی در مناطق شپیران و کوهسار در محورهای خاکی داراب به دلرزی و سه راه دلرزی به طرف روستاهای گریکان، هشتراک و قلعه‌رش و محورهای خاکی عیان به گبر آباد و گل آدم و دریک، محور سلماس به هفتوان، سلماس به تازه شهر و کمربندی تازه شهر به سه راه کتبان، محور چوپانلوی علیا و سفلی و نیز محور چهارستون به دیر علی و پکاجیک وجود دارد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به مشکلات درمانی در این شهرستان، بنیاد مستضعفان قول کمک به احداث بیمارستان جدید 160 تختخوابی و ساختمان جدید بخش دیالیز در حال ساخت را داد.

رضازاده یادآور شد:  قول‌هایی مساعدی در زمینه کمک به احداث مرکز دامپروری 6 هزار راسی در سلماس برای کمک به رفع محرومیت و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در منطقه گرفته شده است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: موافقت‌های لازم در خصوص اختصاص اعتبار برای خرید یک دستگاه خودرو آمبولانس با تجهیزات کامل بیمارستان سیار برای درمانگاه تازه شهر توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اخذ شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی مناطق مرزی بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر