Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق وزارت نیرو، از آغاز به‌کار هیئت ساماندهی بازارهای محلی آب در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، کیومرث حیدری تدوین و ابلاغ نظام‌نامه ساماندهی و توسعه بازارهای محلی آب را یكی از گام‌های بنیادی اصلاح ساز دانست و ادامه داد: در همین راستا تشكیل هیئت ساماندهی و راهبری بازارهای محلی آب، اهتمام جدی وزارت نیرو برای ایجاد زمینه تحقق اهداف را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حیدری در اولین جلسه هیئت ساماندهی بازارهای محلی آب که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، دبیرخانه این هیئت نیز در ستاد وزارت نیرو تشكیل و كار خود را آغاز كرد.

وی با اشاره به استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان در این زمینه گفت: علاقه‌مندان به همفكری و مشاركت در تصمیم‌سازی در این حوزه (توسعه بازارهای محلی آب) می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را به دبیرخانه هیئت (دفتر سرمایه گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق) ارسال کنند.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق وزارت نیرو اظهار کرد: امیدواریم با بکارگیری موثر ظرفیت این نهاد تازه تاسیس و مشارکت بخش‌های مرتبط در حوزه‌ آب کشور، امكان برون رفت از بحران‌های ادواری آب فراهم آمده و به ارتقای هر چه بیشتر توسعه پایدار کشور منجر شود.

حیدری با اشاره به اهمیت مسئله آب در کشور ادامه داد: مسئله آب به‌عنوان یكی از موضوعات ویژه و حائز اهمیت در صدر اولویت‌های برنامه ششم قرار گرفته و این توجه، متاثر از شرایط خاص كشور، كم آبی شدید بسیاری از مناطق، خشكسالی‌های مستمر و آثار زیان‌بار آن بر زیست اجتماعی بلندمدت تمدن ایرانی است.

وی افزود: سیاستگذاری‌های بخش آب نمی‌تواند بی‌توجه به چنین شرایط و اولویتی متكی به رفتار نادرست گذشته استمرار پیدا کند و تغییر پارادایم و نه تغییر جزئی در روش‌های جاری، می‌تواند در تسكین كوتاه مدت مسئله و حل بلندمدت آن موثر باشد.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق وزارت نیرو خاطرنشان کرد: بر همین اساس تغییر نوع نگاه از مناسبات وابسته به اطلاعات زائیده از محیط كسب و كار ناكارآمد به مناسبات حاصل‌شده از محیط رقابت‌پذیر برای كشف ارزش واقعی آب و تخصیص متكی به آن در دستور قانونگذار (با تمركز و تاكید بر شكل‌دهی بازارهای محلی آب در برنامه ها و قوانین مختلف)، دولت (با تاكید بر بهبود محیط كسب و كار و توسعه رقابت) و وزارت نیرو (با اتخاذ رویه‌ها و برنامه‌های اجرایی برای اصلاح اساسی ساز و كارهای جاری) قرار گرفته است.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بازارهای محلی آب وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز

ایسنا/فارس در سفر رسمی رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تاجیکستان، دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی وزارت تندرستی تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۶ اردیبهشت و در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات،  دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان