Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ خودرو سازمان پسماند در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش ایمنا، هادی بصاری اظهار کرد: با آغاز بارش‌های پاییزی و شدت گرفتن این بارش‌ها ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه خودرو اداره ماشین آلات سازمان پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: قبل از آغاز بارش‌ها و بر اساس اطلاعیه‌های صادره از سوی هواشناسی، تمام نواحی شش‌گانه سازمان و خودروهای اداره ماشین آلات در آماده‌باش کامل قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: کار سازمان پسماند شبانه‌روزی و بدون وقفه است و در ایام پاییز و زمستان علاوه بر نظافت شهری در جهت رفع آبگرفتگی‌ها و برف‌روبی معابر نیز ۸۸۰ پاکبان سازمان و ۵۷ خودرو فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده اند و همچنین کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

بصاری گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

کد خبر 458105

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر پاكبان اروميه شهرداري اروميه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آماده باش کامل سازمان پسماند بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان