Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:42:45 GMT

مجمع مهم فدراسیون با حضور تاج و وزیر(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۲۹۱

با وجود برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال به صورت وبینار، تعدادی از اعضای مجمع به صورت حضوری در هتل آکادمی حاضر بودند. 

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در هتل آکادمی فوتبال تشکیل شده، اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا همچون سایر فدراسیون این مجمع نیز با حضور حداقلی افراد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


73 عضو در مجمع امروز حاضر بودند تا اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال را تایید کنند. البته در حالی که این مجمع قرار بود به صورت وبینار برگزار شود، تعدادی از اعضای مجمع به صورت حضوری در جلسه حاضر شده بودند.

 


اکثر روسای هیات های استانی از طریق ارتباط ویدیویی در جریان اتفاقات مجمع قرار گرفتند، اما در مجمع نیز تعدادی از مسئولان فدراسیون و حتی نماینده برخی از باشگاههای لیگ برتری حضور داشتند.


مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، مهدی علی نژاد معاون وزیر، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون، مهدی محمدنبی سرپرست دبیرکلی فدراسیون، محمود اسلامیان، فریدون اصفهانیان، کاظم طالقانی، محمود شیعی هدایت ممبینی به عنوان اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان، عباسی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان و... جزو نفراتی بودند که حضوری در مجمع شرکت کردند. 

 


نکته جالب اما حضور مهدی تاج، رییس سابق فدراسیون فوتبال بود که به واسطه حضور در هیات رییسه فدراسیون در مجمع حاضر شده بود. این اتفاق شاید بعد از مدت ها رخ داد که تاج بار دیگر در جمع فوتبالی ها حاضر شود.

 

 

مهدی تاج (رئیس فدراسیون) مسعود سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تاج رئیس فدراسیون مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش