Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به مقام معظم رهبری، خانواده وزارت دفاع و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت و ابراز اطمینان کرد که سربازان گمنام امام زمان(عج) صهیونیست‌ها و عوامل این عملیات ناجوانمردانه تروریستی را به سزای عمل‌شان خواهند رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر صهیونیست‌های بزدل که حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه خواب را از چشمانشان ربوده است و  زندگی را در سایه مرگ زودرس به کامشان تلخ کرده پیش از برداشته شدن مترسک ترامپ از مزارع غصبی‌شان دست به کاری زده‌اند که جز پشیمانی برای آنها نتیجه دیگری به بار نخواهد آورد.

جمهوری اسلامی ایران امروز در شدیدترین موج تحریم‌های تاریخ بدون هیچ تلاطمی در برابر بزرگترین طاغوت عالم قد برافراشته و مانع عظیمی است در برابر آرزوها و مطامع شوم نظام سلطه.

اگر امروز  آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها تمام هم و غم خود را به منظور ترور دانشمندان و نظامیان ارشد ما به کار بسته‌اند دلیلی ندارد جز پیشرفت چشمگیر علمی و نظامی این نظام مقدس که جوانان جان بر کفش قله تکنولوژی‌شان را که پهپاد گلوبال هاوک باشد با سیستم های پدافندی پیشرفته  تولید داخل به طرفه‌العینی در عمق آسمان سرنگون می‌کنند.

این جانب شهادت محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ وزارت دفاع و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت می‌گویم و اطمینان دارم سربازان گمنام امام زمان (عج)   عوامل  ترور  ناجوانمردانه این شهید و دانشمند سرافراز را که عمر شریف خویش را در راه اعتلا و اقتدار جمهوری اسلامی ایران صرف کرد، به سزای عمل بزدلانه و کثیف خود خواهند رساند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده ترور سازمان اوقاف وامور خیریه وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد

امتداد - حریری گفت: با فروکش کردن حوادث نظامی در منطقه نوسانات ارزی بطور کامل خنثی شده و دلار در حال حرکت به سمت قیمت‌های قبلی است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  مجیدرضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت:  رفتار دلار در کشور ما اصلا منطقی و مبتنی بر ضوابط اقتصادی نیست. اتفاقی که دلار را از کانال ۴۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومان رساند و بعد از دوره ثباتی که در حدود کانال ۵۰ داشتیم آن را به سمت کانال ۷۰ هزار تومان کشاند کاملا ریشه سیاسی داشت و برگرفته از حوادث نظامی در خلیج فارس و خاورمیانه بود.

حریری تاکید کرد: مگر در شش ماهه گذشته چه تغییر مهمی در شاخص‌های اقتصادی رخ داده که قیمت دلار جهش پیدا کند و به سمت کانال ۷۰ هزار تومان برود؟

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین اظهار داشت: طبیعتا شاهد این هستیم که با فروکش کردن حوادث نظامی در منطقه نوسانات ارزی بطور کامل خنثی شده و دلار در حال حرکت به سمت قیمت‌های قبلی است. تاریخ خاورمیانه به بعد و قبل از حمله ایران به اسرائیل تقسیم شد.

وی اضافه کرد: پاسخ مناسب و سخت ایران و بعد هم ناتوانی اسرائیل در کنترل اوضاع، آرامش را به جامعه و بازار‌ها تزریق و دلار به سمت نزول قیمتی حرکت کرد. به عقیده من قیمت دلار حتما کانال‌های بسیار کمتر و در حوالی ۵۰ هزار تومان را تجربه خواهد کرد. برای دلار بالای ۵۰ هزار تومان نمی‌‎شود دلایل منطقی و اقتصادی تعریف کرد.

حریری در پایان تاکید کرد: اگرچه تحمیل شرایط فوق حساس اقتصادی به کشور ما بی‌نظیر است، اما تلاطم بازار‌ها بعد از حوادث سیاسی و منطقه‌ای اصلا مخصوص ایران نیست و تمام اقتصاد‌های دنیا را شامل می‌شود. شرایط بد اقتصادی پس از کرونا در کشور‌های اروپایی، افت قیمت روبل پس از تحریم روسیه و اتفاقات اقتصادی ترکیه شاهد مثالی از این شرایط است. 

منبع: اقتصاد۱۲۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان