Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:53:31 GMT

تخت های بیمارستان امام علی فرخ شهر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۰۵۹

تخت های بیمارستان امام علی فرخ شهر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود جاوید افزود: در راستای طرح توسعه تخت‌های بیمارستانی در استان با تصویب هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و با هماهنگی انجام شده با وزارت بهداشت و درمان، ۱۷ تخت بیمارستانی جدید به تعداد تخت‌های فعال بیمارستان امام علی فرخ شهر افزوده خواهد شد.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امام علی فرخ شهر نیز افزود: ۱۷ تخت جدید از جمله یک تخت مراقبت‌های ویژه و ۱۶ تخت عمومی برای این بیمارستان تعریف شده است که با این احتساب تعداد تخت‌های مراقبت‌های ویژه این مرکز از چهار به پنج تخت افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا سلیمی گفت: این رویداد یکی از بزرگترین تحولات این مرکز در سال‌های گذشته بوده است و موجب تغییرات زیادی در تشکیلات سازمانی و نیروی انسانی این بیمارستان نیز می‌شود.

وی ادامه داد: بیمارستان امام علی سازمان تأمین اجتماعی پیش از این دارای ۱۴۹ تخت فعال بود که اکنون به به ۱۶۶ تخت ارتقا خواهد یافت.

کد خبر 5082511

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمارستان محمود جاوید ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شیراز هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف آمار کرونا محسن فخری زاده کمک مومنانه گرگان بارش باران بوشهر بسیج بیمارستان امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • بازگشت به دنیای صدا
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان