Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این معلم بندر ریگی که از یک ماه پیش تاکنون در بیمارستان نمازی شیراز دوران نقاهت بیماری خود را می‌گذراند، دست از رسالت آموزشی خویش برنداشته و روی تخت بستری با استفاده از فضای مجازی به دانش‌آموزان خود درس می‌دهد، جلوه‌ای فداکاری معلمان دلسوز ایران زمین را به نمایش گذاشته‌است.

این معلم در این مدت برای جلوگیری از عقب افتادن تحصیل دانش‌آموزان خود دست از آموزش برنداشته است و آموزش مجازی شاگردان خود را پس از بهبودی در شبکه شاد از سر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ گفت: در چندماه اخیر شاهد از خودگذشتگی، ایثار و تعهد معلمانی بوده‌ایم که با دل و جان به کار تدریس خود در این شرایط سخت کرونایی حتی در بستر بیماری ادامه می‌دهند.

سعید بهمرد افزود: در این ارتباط اعظم حسین پور معلم مدرسه فاطمه زهرا(س) روستای چهارروستایی  حتی در بیمارستان با وجود بیماری دست از تدریس برنداشته و  تخت بستری خود را به کلاس درس تبدیل‌ کرده‌است.

بخشدار بندرریگ نیز  از اقدام ارزشمند این آموزگار تقدیر کرد.

محمدحسن بازویی خطاب به این معلم گفت: بدون شک جایگاه معلم بسیار والا و ارزشمند است و به رسالتی مهم که بر دوش داشته‌اید حتی در زمان بیماری به نحو شایسته عمل کردید.
وی اظهارکرد: به پاس اهتمام جدی به امر آموزش که حتی در دوران بستری در بیمارستان نیز از دانش‌آموزان جدا نشده‌اید و با استفاده از فضای مجازی به امر آموزش پرداخته‌اید، تقدیر و تشکر می‌ کنم و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی و بهبودی کامل خود را بازیافته و به آغوش خانواده خود بازگردید.

روستای چهارروستایی از توابع بخش بندرریگ شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر گناوه شیراز بندرریگ شبکه شاد دانش‌آموزان آموزش مجازی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه شیراز بندرریگ شبکه شاد دانش آموزان آموزش مجازی بوشهر گناوه شیراز بندرریگ شبکه شاد دانش آموزان آموزش مجازی اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم