Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:04:01 GMT

نباید به گرگ ترحم کنیم!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۷۳۸

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خون پاک شهید فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان حاکی از این پیام است که ارتباط و مذاکره با دشمنان قسم خورده انقلاب مانند ترحم به گرگ بوده و نباید به گرگ ترحم داشته باشیم.

کیومرث سرمدی‌واله در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند دهه اخیر انقلاب اسلامی همواره شاهد کینه توزی و ترورهای کور سیستم های وابسته به صهیونیست و استکبار جهانی بوده که نکته قابل توجه در این کینه توزی ها به تعبیر امام راحل این است که با شهید کردن فرزندان کشور ایران اسلامی و چهره های علمی کشور جز خسران و خزلت چیزی نصیب دشمنان نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: اینگونه اقدامات ناجوانمردانه صهیونیست ها و استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی در ترور دانشمندان عزیز ایرانی عزم مردم را در مقابله با  استکبار جهانی که مخالف پیشرفت بیش از پیش کشورمان در زمینه های مختلف علمی هستند را بیشتر می کند.

سرمدی واله افزود: دشمنان و استکبار به این نتیجه رسیده اند که  کشور ایران هر چه به لحاظ علمی پیشرفت کند و مسلط شود تاب آوری، مقاومت و ایستادگی این ملت در دفاع از آرمان های وطن بیشتر می شود و این نگاه برای دشمنان بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده کشور ایران اسلامی با این اقدامات ددمنشانه خود کاری از پیش نخواهند برد و  شهادت شهیدانی چون فخری زاده ها وحدت، همبستگی، عزم و اراده ملت ایران به ویژه جوانان خلاق و علمی ما را بیشتر خواهد کرد و این جوانان خلاق و نخبه علمی هر یک هزاران فخری زاده خواهند شد، ادامه داد: شهادت فخری زاده برای برخی از عوامل داخلی که دل در گرو مذاکره با استکبار جهانی دارند حاکی از این  پیام است که نباید به گرگ ترحم داشته باشیم و ارتباط و مذاکره با استکبار جهانی مشکلی را حل نخواهد کرد.

نماینده اسدآباد در خانه ملت با تأکید بر عدم هر گونه مذاکره با دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی هر چه به ما نزدیک شوند اطلاعات بیشتری از ما به دست می آورند و نقاط قوت ما را بیشتر می شناسند و همان نقاط را مورد هجمه قرار می دهند و نگاه به مذاکره داشتن نگاهی غلط است.

سرمدی واله در پایان گفت: پیام خون شهید ما فخری زاده این بود که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برخورد با آرمان های انقلاب از هیچ توطئه و جنایت ددمنشانه ای کوتاه نمی آیند و باید با علم و دانش و آگاهی مراقب انقلابمان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانی شهرستانها مجلس شورای اسلامی دانشمند ايراني ترور استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود

آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی دو عنصر علم و فناوری و روحیه معنوی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی وعده صادق و توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های اصیل امام راحل است، مطرح کرد: در طول این مسیر نقش حوزه علمی و دانشی بسیار مهم بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد، عنوان کرد: برای تحقق این هدف نیازمند پیگیری و مطالبه‌گری هستیم.

وی اضافه کرد: با یک فکر و بررسی اساسی باید به یک برنامه دقیق برسیم که چگونه می‌توان روح تمدنی انقلاب اسلامی را در مباحث علمی مختلف جاری کنیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه اگرچه این یک موضوع پیچیده است، ولی باید گام به گام به سمت آن برویم، خاطرنشان کرد: با این منطق باید در عرصه بین المللی کردن دانشگاه‌های کشور نیز اقداماتی انجام می‌شد.

علم قدرت آفرین است

در ابتدای این جدیدار، دکتر روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با اشاره به جایگاه علم و فناوری در معادلات امروز دنیا اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» دو ویژگی داشت. یکی دارا بودن فناوری واقعی و دوم شجاعت در استفاده فناوری.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور علم و فناوری را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت، توسعه و رشد کشور عنوان کرد و افزود: علم در گذشته بیشتر جنبه زینتی داشت. بعد از انقلاب صنعتی، علم یک محصول داد که عبارت از فناوری بود. غرب از این محصول علم برای بهره کشی از طبیعت و ثروت آفرینی استفاده کرد، اما در دهه‌های اخیر علم از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت آفرین است.

دهقان با اشاره به اهمیت علوم اجتماعی اظهار کرد: از سال گذشته سعی کردیم به فضای تولید علوم اجتماعی بیشتر توجه کنیم.

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند