Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف بیش از ۴ هزار رأس گوسفند زنده در شهرستان‌های آباده و بوانات در راستای مبارزه با قاچاق دام، خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس  با اعلام خبر کشف بیش از ۴ هزار رأس گوسفند زنده در شهرستان های آباده و بوانات در راستای مبارزه با قاچاق دام، بیان داشت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد این گوسفندان جهت انتقال به استان هرمزگان و سپس قاچاق از طریق مرز‌های آبی، در دو محل در شهرستان‌ها بوانات و آباده نگهداری می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این محوله‌ها فاقد مجوز دامپزشکی جهت حمل و نگهداری است، گفت: ۳ هزار رأس از این گوسفندان در محلی در شهرستان بوانات و محموله دیگری با بیش از یک هزار رأس گوسفند مرتبط با همین باند قاچاق در شهرستان آباده کشف گردید که در ارزش تقریبی این محموله‌های قاچاق طبق برآورد اداره دامپزشکی شهرستان بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال می‌باشد.

این مقام ارشد قضایی استان فارس تصریح کرد: با دستورات قضایی دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های بوانات و آباده محل نگهداری گوسفندان در اختیار و حفاظت نیروی انتظامی قرار گرفته است و قاچاقچیان مرتبط با این پرونده به تعزیرات آباده معرفی شدند.

گفتنی است چند پیش گزارشی در خصوص قاچاق گوسفندان زنده از استان‌های مختلف به استان هرمزگان و سپس انتقال به کشور‌های حوزه خلیج فارس از طریق رسانه ملی پخش شد که همین امر زمینه حساسیت و تمرکز بیشتر نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان فارس بر موضوع قاچاق دام را فراهم ساخته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری استان فارس چهار هزار رأس گوسفند قاچاق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان فارس هزار رأس گوسفند استان فارس قاچاق دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای