Web Analytics Made Easy - Statcounter

توزیع ۲۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) اسفراین در محله های قلعه کریم و خیابان امام رضا(ع) شهر اسفراین انجام شد.

«سجاد سالاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، 20 بسته سبد کالا تهیه و بین نیازمندان محله قلعه کریم و خیابان امام رضا (ع) اسفراین توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) اسفراین اظهارکرد: این اقدام خیرخواهانه بنا بر فرمایش حضرت آقا که فرمودند بچه های انقلابی برای کمک به نیازمندان در شرایط شیوع کرونا وارد میدان شوند؛ بچه های مسجد فاطمه الزهرا(س) اسفراین هم برای کمک به عزیزانی که در این روزها به سختی گذران زندگی می کنند وارد میدان عمل شدند.

 

 

 

 

وی بیان کرد: بچه مسجدی ها همچنین در تازه ترین اقدام، کار دوخت و تعمیر  بیش از 60جفت کفش خانواده های کم برخوردار روستایی را انجام دادند.

 

 

 

 

وی از دیگر اقدامات اخیر اعضای این کانون را لبیک به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر دعوت از جوانان و نیروهای داوطلب برای حضور دوباره در میدان خدمت و پیشگیری از ویروس کرونا نام برد و افزود: بچه مسجدی های مخلص و متعهد  بار دیگر وارد میدان عمل شدند و یک کار جهادی را در بیمارستان اسفراین و در قالب پویش «جوانان، پیشگامان خدمت و سلامت» اجرایی کردند.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) اسفراین بیان کرد: هشت تن از اعضای کانون در مرحله اول، شست و شوی کف بیمارستان امام خمینی (ره) و کمک به کادر درمان را به نتیجه رساندند که در اجرای این پویش تعدادی از بسیجیان هم مشارکت داشتند.

 

 

 

سالاری، توزیع 300 پُرس غذای گرم و 300 قرص نان، توزیع 30 بسته معیشتی ببین نیازمندان محله و اجرای طرح اردوی جهادی در مناطق روستایی را از دیگر اقدامات انجام شده کانون در ایام محرم امسال و در راستای کمک رسانی به محرومان معرفی کرد.

 

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: کریمه اهل بیت بسته معیشتی کانون مسجد فاطمه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان دور مقدماتی تیم دوم ایران با ترکیب شرمینه چهل امیرانی و امیر محمد نکونام با ۶۲۹ امتیاز در رده نهم ایستاد و دیگر تیم میکس ایران با ترکیب فاطمه امینی و پوریا نوروزیان امتیاز ۶۲۲/۱ را ثبت کرد.
دو تیم میکس از چین در جایگاه اول و دوم ایستادند و تیم ایتالیا سوم شد.

برنامه روز چهارم این مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان (دقت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی)

مقدماتی تفنگ ۱۰ متر مردان ساعت ۸:۳۰ (پوریا نوروزیان- امیر محمد نکونام)

مقدماتی تفنگ ۱۰ متر زنان ساعت ۱۲:۴۵ (فاطمه امینی، شرمینه چهل‌امیرانی و نجمه خدمتی)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد